Jak sobie radzicie z trollami?

71. Data: 2018-02-22 09:43:14

Temat: Re: Jak sobie radzicie z trollami?
Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A tak mi dzisiaj przyszło do głowy czy za trollowaniem i hejtem nie stoi męska
potrzeba dominacji? Czy ta cecha została gdzieś gruntownie przebadana?

72. Data: 2018-02-22 10:14:23

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-22 o 09:43, z...@g...com pisze:
> A tak mi dzisiaj przyszło do głowy czy za trollowaniem i hejtem nie stoi męska
potrzeba dominacji?

A co stoi za trollowaniem i hejtem uprawianym przez kobiety?

> Czy ta cecha została gdzieś gruntownie przebadana?

http://www.psychologia.edu.pl/czytelnia/59-niebieska
-linia/966-meska-przemoc-agresja-i-wladza.html

"Naukowcy zajmujący się problematyką płci uwarunkowanej kulturowo
kwestionują z oczywistych względów istnienie wrodzonej agresywności
mężczyzn. Natomiast inni autorzy zakładają taką możliwość."

Pozdrawiam
Piotr

73. Data: 2018-02-22 11:02:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:
> [...]
ps.com...

> Leo, moim zdanie, nie jest pedofilem.
> ma chyba bardziej nieujarzmione ciagotki,
> aby, jak dawni monarchowie, swoje DNA zachowac,
> czy cos w tym stylu.
>
> tak go odbieram, jednak byc moze calkiem niesprawiedliwe.
> przypuszczam, ze chodzi mu o cos innego - ale to tylko Bog raczy wiedziec.

Leo po prostu stosuje najskuteczniejszy lep na czytelnika - prowokację. I
robi to bardzo skutecznie.
Tylko nie wiem, po co ?

--
XL

74. Data: 2018-02-22 11:28:13

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 22 lutego 2018 09:43:15 UTC+1 użytkownik Zbigniew Gotkiewicz
napisał:
> A tak mi dzisiaj przyszło do głowy czy za trollowaniem i hejtem nie stoi męska
potrzeba dominacji? Czy ta cecha została gdzieś gruntownie przebadana?

za hejtowaniem, poza drobnymi wyjatkami, stoi tylko swinstwo
lub podkładanie, najczesciej ludziom od siebie lepszym, zwyklych swin.

75. Data: 2018-02-22 11:42:34

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 22 lutego 2018 11:02:18 UTC+1 użytkownik XL napisał:
ps.com...

> Leo po prostu stosuje najskuteczniejszy lep na czytelnika - prowokację. I
> [...]

przestan, ikselkus; przez te jego aberracje niekiedy nie chce mi sie
nawet cos napisac, bo zawsze moze wejsc w tematy, ktorych publicznie
nie chce rozstrzasac.
moc niby moge, tylko co z tego, skoro 96, czy nawet 99% populacji to przeczyta
i zinterpretuje to tak, jak z gory, lub dolu, zalozonym sumieniu, bezsumieniu,
sama sobie odpowie.

76. Data: 2018-02-22 11:42:53

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Kviat. Jeśli chodzi o kobiety to nie znam takich które trollują i hejtują. Oczywiście
może się zdarzyć taki przypadek bo męskie cechy są dość swobodnie rozdzielane dla obu
płci.
Wiem że są dwa obozy doszukujące się źródła agresji. Jeden twierdzi że jest ona cechą
wrodzoną, drugi że wynika z uwarunkowań kulturowych. Ja uważam że jest cechą wrodzoną
a kultura jedynie wykorzystuje ją nadając rozmaite oblicza agresji. Z tym że dla mnie
agresja jest tylko narzędziem do uzyskania lub okazania dominacji. Czyli to chęć
dominacji będzie tą główną przyczyną. Powiedzmy to taki prezes który się nie ujawnia
a za to widzimy agresywnych polityków.

77. Data: 2018-02-22 12:21:44

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 22 lutego 2018 11:42:54 UTC+1 użytkownik Zbigniew Gotkiewicz
napisał:
> [...]
chęć dominacji będzie tą główną przyczyną. Powiedzmy to taki prezes który się nie
ujawnia a za to widzimy agresywnych polityków.

przeprasza, ze zamiast Kviata Ci odpowiadam, ale Jaroslaw Kaczynski,
jesli o nim mowisz, to czlowiek bardzo uczciwy;
naprawde jeden z nielicznych w polityce.
trzeba byloby przeczytac jego zyciorys,
w ktorym znajdziesz, ze chyba jako jedyny
wydawal wiecej na biuro poselskie i dobroczynnosc,
anizeli przyslugujaca mu za to dotacja pieniezna.
niektorzy mowia, ze co z tego ze nie kradl, skoro ma jakies poglady,
i czy uczciwosc w tym wzgledzie jest najwazniejsza.
otoz tak, jest, jeśli idzie z tym w parze ogólne pojecie działania
ku dobru ludzkosci.
natomiast, gdy nawet tej pieniężnej brak, o czymkolwiek innym
nawet nie ma co mówić.

oczywiscie, nikt tu nic nie zarzuca, powiedzmy dawniejszym biznesmenom
poczatkujacym, bo trzeba zmierzyc wiek, skale dojrzalosci i mozliwosc
zrozumienia, oszustwa podatkowego, nawet jakby bylo,
ale trzeba przyznac, ze ten rzad uczynil bardzo wiele,
aby poczatkujacym niemalze nieba w samodzielnosci przychylic
i by mogli postepowac zgodnie ze swoim sumieniem.

poza tym, od poslow, senatorow, wladz, sedziow itp. osob pelniacych
funkcje panstwowe zawsze trzeba wymagac duzo wiecej;
co chyba logiczne, sprawiedliwe i zrozumiale.

jacek

78. Data: 2018-02-22 12:24:43

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-22 o 11:42, z...@g...com pisze:
> Jeśli chodzi o kobiety to nie znam takich które trollują i hejtują.

Obejrzyj kiedyś wystąpienia czołowych pisowskich przedstawicielek, ich
twórczość na portalach społecznościowych itd. - to akurat przykłady
jaskrawe i oczywiste, więc trudno mi uwierzyć, że nie znasz.
Mam wymienić z nazwiska? Podać linki do cytatów?

Jeśli chodzi o grupę, to wybierz sobie losowo jakieś posty ikselki.

> Oczywiście może się zdarzyć taki przypadek bo męskie cechy są dość swobodnie
rozdzielane dla obu płci.

:)

> [...]
chęć dominacji będzie tą główną przyczyną. Powiedzmy to taki prezes który się nie
ujawnia a za to widzimy agresywnych polityków.

Zwróciłem tylko uwagę, że to niekoniecznie domena jednej płci.

A co do ilości męskich cech u kobiet, to ikselka jest w tej dziedzinie
niewątpliwym ekspertem - na pewno z przyjemnością ci wytłumaczy na
przykładzie (własnym), jak z tego powodu hejtuje się kobietę z
przeciwnej strony politycznej barykady. Pokaże Ci jak się profesjonalnie
hejtuje dając linki do swoich postów.

Pozdrawiam
Piotr

79. Data: 2018-02-22 12:44:31

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Nie znam XL, ale skoro jedziemy tu cytatami z poezji to jest taki cytat z piosenki
Młynarskiego, zdaje się trzecia zwrotka:
https://youtu.be/-meb4OhrHaQ

Poza tym nie sądzę żeby XL była kobietą. To chyba niemożliwe.

Natomiast wracając do prezesa i jego pragnieniu władzy. Prezes jest dobry. On tylko
umiejętnie posługuje się agresją innych dla zdobycia i utrzymania swojej władzy.
Władca zawsze jest dobry. To przymioty władzy. Źli są tylko ci, którzy wykonują
polecenia.

80. Data: 2018-02-22 13:50:30

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-22 o 12:44, z...@g...com pisze:

> Poza tym nie sądzę żeby XL była kobietą. To chyba niemożliwe.

Dlaczego niemożliwe?

> [...]
Władca zawsze jest dobry. To przymioty władzy. Źli są tylko ci, którzy wykonują

To tak jak wtedy, gdy ludzie listy ze skargami na urzędników pisali do
Stalina.
Jak widać, ludzie niezbyt się zmienili od tamtych czasów.

Pozdrawiam
Piotr

La vera Italia!
Chora na mężczyzn.