Jak "sprawic" i przygotowac osmiornice?

1. Data: 2002-09-06 11:04:37

Temat: Jak "sprawic" i przygotowac osmiornice?
Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc:)

Wybieram sie za tydzien do Chorwacji na urlopik.
Poprzednimi razy mialem kilak spotkan "oko w oko"
z osmiornicami. Wtedy nie wiedzialem, ze miejscowi
bardzo sobie je chwala na talerzach ;)

Pytanie - jak "sprawic" osmiornice o ile uda mi sie
jakas upolowac? Co jej odciac, co zostawic itd ;)

Przygotuje chyba najprosciej - maselko, patelnia,
moze troche czosnku i dobre biale wino.

Z gory dzieki za porady.

--
studio QbA Jakub Jewuła
skanowanie filmów do 6x9cm - http://www.skanowanie.com.pl

1. Data: 2002-09-06 11:56:44

Temat: Re: Jak "sprawic" i przygotowac osmiornice?
Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> Czesc:)
>

> Pytanie - jak "sprawic" osmiornice o ile uda mi sie
> jakas upolowac? Co jej odciac, co zostawic itd ;)

***********
Czekaj tylko, niech Cie Krysia namierzy ........
AniaK

1. Data: 2002-09-06 12:00:38

Od: Nikodem Kuznik <n...@a...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 06 Sep 2002 13:04:37 +0200, Jakub Jewuła wrote:

> [...]
> jej odciac, co zostawic itd ;)
>
> Przygotuje chyba najprosciej - maselko, patelnia, moze troche czosnku i

Mam male doswiadczenie z osmiornicami, ale na pewno trzeba odciac je
glowe ponizej oczu. Jeszcze jej nie wyrzucaj! Potem od glowy trzeba
odciac oczy, przeciac glowe na polowe, ale ostroznie, zebys
niepoprzecinal 'tego w srodku'. Wnetrznosci glowy wyrzuc, a sama 'skore' glowy
mozesz zjesc z reszta. W srodku, od dolu, miedzy ramionami znajduje sie
buzka osmiornicy. Jesli uda Ci sie, to ja wyrwij, a jesli nie to mozesz
to usunac po ugutowaniu, ewentualnie zjesc, jeslsi osmiornica jest
malutka.

Baw sie dobrze!

Nik

1. Data: 2002-09-06 12:44:42

Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ***********
> Czekaj tylko, niech Cie Krysia namierzy ........

Troche mnie tu nie bylo - Krysia to jakis moderator? ;)

1. Data: 2002-09-06 13:07:45

Od: "zosia" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> buzka osmiornicy. Jesli uda Ci sie, to ja wyrwij, a jesli nie to mozesz
> to usunac po ugutowaniu, ewentualnie zjesc, jeslsi osmiornica jest

o jezu, blagam...

1. Data: 2002-09-06 13:21:05

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Troche mnie tu nie bylo - Krysia to jakis moderator? ;)

*******

:-)) Cos w tym rodzaju, zwlaszcza w sprawie niewinnych zwierzatek....
AniaK

1. Data: 2002-09-06 13:23:01

Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> :-)) Cos w tym rodzaju, zwlaszcza w sprawie niewinnych zwierzatek....

Jaka ona niewinna?! Ona na mnie ŁypaŁa okiem! ;)

1. Data: 2002-09-06 13:30:48

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 6 Sep 2002 13:04:37 +0200, "Jakub Jewuła"
<b...@s...com.pl> wrote:

> [...]
>jakas upolowac? Co jej odciac, co zostawic itd ;)
>
>Przygotuje chyba najprosciej - maselko, patelnia,

Mam nadzieje, ze ta wytypowana osmiornica Ciebie zlapie, odetnie
co trzeba, sprawi, zamarynuje , pogryluje i...wyrzuci, bo sie
okazesz gorzki i zylasty...
anonim
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-09-06 13:32:04

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 6 Sep 2002 13:56:44 +0200, "Ana"
<a...@e...com.pl> wrote:

>Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

>***********
>Czekaj tylko, niech Cie Krysia namierzy ........
>AniaK

juz po nim, umyslna osmiornice na niego naslalam, z
dubeltowka...z taka iloscia rak (nog?) na pewno za ktoryms razem
ustrzeli, nawet jakby zakosami lecial bez pola

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-09-06 13:35:58

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam nadzieje, ze ta wytypowana osmiornica Ciebie zlapie, odetnie
> co trzeba, sprawi, zamarynuje , pogryluje i...wyrzuci, bo sie
> [...]

*****
No, wiedzialam ze na Ciebie zawsze mozna liczyc...
siostra anonima

Jak wykorzystać?
Re: bazylia do pesto + wkupne :)
co dajecie do szaszlykow?...