Re: Jak tehnicznie podzielić kapsułkę antybiotyku?

41. Data: 2015-08-01 22:21:52

Temat: Re: Jak tehnicznie podzielić kapsułkę antybiotyku?
Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.08.2015 o 22:08, IFJZV pisze:

> chyba jest skoro jak twierdzisz że jemu z NFZ będą odpalać 30 zł za
> wizytę a ode mnie dostaje 100 zł jako dok,n.med

zazwyczaj bierze i tu i tu

--
gazebo

42. Data: 2015-08-01 22:37:29

Od: IFJZV <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-01 o 22:21, gazebo pisze:

> zazwyczaj bierze i tu i tu

po sobie wnosisz ?

43. Data: 2015-08-01 22:49:01

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.08.2015 o 22:37, IFJZV pisze:

> po sobie wnosisz ?
po mnie to koty laza, skoro dr n.med. z etatem w klinice dorabia,
powiedzmy w Luxmedzie, gdzie jeszcze niedawno bral 130 zlociszy za
wizyte (platne Luxmedowi ofc) a pojawial sie raz w tygodniu na 2 godziny
to charytatywnie tego nie robil, przyznaje, ze nie zagladalem w jego PITa

--
gazebo

44. Data: 2015-08-01 22:51:40

Od: Pit <n...@s...lonestar.org> szukaj wiadomości tego autora

> chyba jest skoro jak twierdzisz że jemu z NFZ będą odpalać 30 zł za
> wizytę a ode mnie dostaje 100 zł jako dok,n.med

30PLN to jest jak wspomniałem wcześniej, za poradę/konsultację (bez
jakichkolwiek elementów leczenia, za sam fakt że wejdziesz do gabinetu).

45. Data: 2015-08-01 22:52:05

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.08.2015 o 22:49, gazebo pisze:

> [...]
> to charytatywnie tego nie robil, przyznaje, ze nie zagladalem w jego PITa

zapomnialbym, znany mi bardzo dobrze chirurg ze specjalizacja onkolog,
swietny swoja droga, i jako lekarz i jako czlowiek, kierownik oddzialu
przyszpitalnego, ma prywatna praktyke, m.in. usuwania roznych plamek i
dziwadel, jest takze bieglym sadowym

--
gazebo

46. Data: 2015-08-01 22:56:48

Od: IFJZV <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-01 o 22:52, gazebo pisze:

> [...]
> swietny swoja droga, i jako lekarz i jako czlowiek, kierownik oddzialu
> przyszpitalnego, ma prywatna praktyke, m.in. usuwania roznych plamek i

chwalisz się znajomościami czy reklamujesz kolegę ?

47. Data: 2015-08-01 23:02:46

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.08.2015 o 22:56, IFJZV pisze:

> chwalisz się znajomościami czy reklamujesz kolegę ?
jego akurat nie trzeba reklamowac, a czlowiek jest taki, ze ma, wyraze
sie infantylnie, powolanie

--
gazebo

48. Data: 2015-08-01 23:04:14

Od: Pit <n...@s...lonestar.org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 01.08.2015 gazebo <g...@e...o> napisał/a:

> zazwyczaj bierze i tu i tu

Dlatego tak się bronią przed informatyzacją wszystkiego, bo się skończy
wydawanie "podstołowe" zwolnień ze wstecznymi datami czy branie kasy "na
dwa fronty" (pacjent przychodzi prywatnie, lekarz zbiera dane, a potem w
przychodni go rejestruje w systemie i wbija wizytę - NFZ zapłaci drugi
raz). Gdyby każdy mógł wejść do systemu NFZ, wbić swój PESEL i sprawdzić
gdzie i za co NFZ zapłacił, to by się to ukróciło, no ale ustawa o ochronie
danych osobowych stoi na przeszkodzie (bo dane medyczne to jednak są
wrażliwe dane a nie ma jak zapewnić powszechnej i skutecznej autoryzacji).

49. Data: 2015-08-01 23:09:44

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.08.2015 o 23:04, Pit pisze:

> [...]
> danych osobowych stoi na przeszkodzie (bo dane medyczne to jednak są
> wrażliwe dane a nie ma jak zapewnić powszechnej i skutecznej autoryzacji).

slusznie prawisz, tylko ze, pomijajac zwolnienia i inne w tej kategorii
lewizny moge na tym stracic rowniez ja poniewaz zostana tylko recepty na
100% u takiego pana/pani

--
gazebo

50. Data: 2015-08-02 09:57:25

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pit" <n...@s...lonestar.org> napisał w wiadomości

> Chyba w Twoim świecie, bo w normalnym świecie to jest chemioterapeutyk
> (nie
> wszystko co przeciwdrobnoustrojowe, to antybiotyk) - to tyle jeśli chodzi
> Twoją wiedzę o antybiotykach ;)

To , że jest chemioterapełtykiem (grupa szersza od antybiotyków) nie
znaczy,
że nie jest antybiotykiem. Twoja penicylina jest też chemioterpełtykiem (wg
Encyklopdi).

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

mam na imie Adam
Scyntygrafia z kontrastem - niebezpieczeństwa
tabletki na słuch?
Onkologia tarczycy Gliwice
Szczepienia dzieci