Re: Jak to się załatwia - PFRON

Data: 2006-12-12 20:56:59
Temat: Re: Jak to się załatwia - PFRON
Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl>

Dnia 12-12-2006 o 21:40:29 Adam Radzikowski <a...@...biz> napisał(a):

> Jestem w podobnej sytuacji. Mimo, iż mieszkam na parterze to zawsze te 5
> schodków mam z klatki na chodnik. Byłem MOPRze, okazuje się, że
> finansują takie rzeczy ze środków PFRON.

Ale znaczy to, ze finansują...

Jak? Na kosztorys?

> Wkład własny to 20%. Ja dzwoniłem równolegle do swojej administracji,
> jutro składam pismo na wykonanie podjazdu. Prezes był miły i mam cichą
> nadzieję, że administracja choć w tych 20% będzie partycypowała z
> PFRONem. Pożyjemy, zobaczymy...

Niby powinni... Ja się zwrócę do swojej spółdzielni, zobaczymy, co
powiedzą. 20% to bardzo dużo... Platforma to koszt około 20000 zł...

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?DQr0g2Y88R
Życie jest piękne, jeśli się prawidłowo dobierze środki antydepresyjne