Jak to się załatwia - PFRON

1. Data: 2006-12-12 16:28:01

Temat: Jak to się załatwia - PFRON
Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czołem!

No więc mam problem - barierę architektoniczną u siebie w domu. Jest to blok, w
którym kupiłem sobie mieszkanie, n a parterze, ale niestety jest 7 schodków. No a
jak się jest na wózku, to mogłoby równie dobrze być ich 77... Chciałbym się
dowiedzieć jak należy się zabrać za wyduszenie z PFRONU jakichś pieniędzy na
zamontowanie platformy schodowej.

Czy ktoś już cos takiego załatwiał?

Adam Pietrasiewicz

2. Data: 2006-12-12 20:40:29

Temat: Re: Jak to się załatwia - PFRON
Od: "Adam Radzikowski" <a...@...biz> szukaj wiadomości tego autora

Adam Pietrasiewicz <a...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
> równie dobrze być ich 77... Chciałbym się dowiedzieć jak należy się
> zabrać za wyduszenie z PFRONU jakichś pieniędzy na zamontowanie

Witaj,

Jestem w podobnej sytuacji. Mimo, iż mieszkam na parterze to zawsze te 5
schodków mam z klatki na chodnik. Byłem MOPRze, okazuje się, że finansują
takie rzeczy ze środków PFRON. Wkład własny to 20%. Ja dzwoniłem równolegle
do swojej administracji, jutro składam pismo na wykonanie podjazdu. Prezes
był miły i mam cichą nadzieję, że administracja choć w tych 20% będzie
partycypowała z PFRONem. Pożyjemy, zobaczymy...

Adam Radzikowski

3. Data: 2006-12-12 20:56:59

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12-12-2006 o 21:40:29 Adam Radzikowski <a...@...biz> napisał(a):

> Jestem w podobnej sytuacji. Mimo, iż mieszkam na parterze to zawsze te 5
> schodków mam z klatki na chodnik. Byłem MOPRze, okazuje się, że
> finansują takie rzeczy ze środków PFRON.

Ale znaczy to, ze finansują...

Jak? Na kosztorys?

> [...]
> jutro składam pismo na wykonanie podjazdu. Prezes był miły i mam cichą
> nadzieję, że administracja choć w tych 20% będzie partycypowała z

Niby powinni... Ja się zwrócę do swojej spółdzielni, zobaczymy, co
powiedzą. 20% to bardzo dużo... Platforma to koszt około 20000 zł...

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?DQr0g2Y88R
Życie jest piękne, jeśli się prawidłowo dobierze środki antydepresyjne

4. Data: 2006-12-13 20:02:34

Od: "Adam Radzikowski" <a...@...biz> szukaj wiadomości tego autora

Adam Pietrasiewicz <N...@p...poszukaj.w.google.pl> napisał:

> Ale znaczy to, ze finansują...
>
> Jak? Na kosztorys?

Składasz wniosek, a wraz z nim szczegółowy kosztorys. Przynajmniej w naszym
moprze tak jest. Jak w innych to nie wiem.

Adam Radzikowski

5. Data: 2006-12-16 18:47:22

Od: Dorota Nawara <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Radzikowski napisał(a):

> [...]

> urządzenie. W związku z tym 16 tys. wyłożyliśmy z mężem z własnej
> kieszeni, ale jakoś na I piętro trzeba sie dostawać, prawda?
> Co do firmy instalującej platformy i krzesełka ostrzegam przed pewną
> warszawską firmą - u nas akurat odstawili z tym krzesełkiem fuszerkę. Są
> fantastyczni do czasu zapłacenia za usługę, potem nie ma z nimi żadnego
> dialogu. Oczywiście nie wszystko u wszystkich muszą schrzanić, ale u nas
> niestety z tym krzesełkiem za olbrzymie pieniądze im nie wyszło.
> W pewnym stopniu w opłaceniu naszego udziału w sfinansowaniu urządzenia

telefony dla niedoslyszacych
Odpocząć
Obóz nurkowy 2007
Wymowne...