telefony dla niedoslyszacych

1. Data: 2006-12-10 16:40:11

Temat: telefony dla niedoslyszacych
Od: "Anna Sacha" <z...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zwracam się do wszystkich osob niedoslyszacych lub bedacych w temacie o
wypowiedz w kwesti : z jakich telefonów korzystacie?
Chodzi mi przede wszystkim o telefony stacjonarne.

Firma elsian produkuje (www.elsian-pl.com) i sprzedaje takie telefony, sa
jednak bardzo drogie.

Z tego co wiem mozna dostosować dany aparat telefiniczny i wyposazyc go w
petle indukcyjną. Dostosowanie polega na przystosowaniu samej słuchawki.
Jednak nie mam do kogo się z tym zwrócić....Kto może się u nas w Polsce na
tym znać?

Jakie sa Wasze doswiadczenia w tym temacie??

Pozdr

Anna Sacha.

2. Data: 2006-12-10 18:28:53

Temat: Re: telefony dla niedoslyszacych
Od: "Sylwi@" <eskape@dziwny_jest_ten_swiat_ o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Sacha" <z...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

Dobry wieczór,

> Zwracam się do wszystkich osob niedoslyszacych lub bedacych w temacie o
> wypowiedz w kwesti : z jakich telefonów korzystacie?
> Chodzi mi przede wszystkim o telefony stacjonarne.

Ja korzystam z ConCorde 520B w wersji dla niedosłyszących, bez pętli.
Jedyny telefon jakiego dzwonek słyszałam. Rozmawiam tak jak z każdego
jednego telefonu,
z trudnością ale rozmawiam.

> [...]
> Jednak nie mam do kogo się z tym zwrócić....Kto może się u nas w Polsce na

Kiedyś robił coś takiego Zasław Adamaszek. Spróbuj się z nim skontaktować.
Gdzieś w archwum kakofonii powinien być jego email i numer komórki podawał.

--
do usłyszenia
Sylwi@

3. Data: 2006-12-10 18:50:17

Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Anna Sacha napisał(a):
> Firma elsian produkuje (www.elsian-pl.com) i sprzedaje takie telefony, sa
> jednak bardzo drogie.

Hmmmm... Jeśli mam być szczery, to od dawna nie spotkałem się
z telefonem stacjonarnym nie wyposażonym w pętlę indukcyjną.
Takie są praktycznie wszystkie automaty ogólnodostępne, i takie
mam też doświadczenia z telefonami stacjonarnymi, jakie miałem
okazję "testować" w różnych firmach i domach znajomych.
Fakt faktem, że pętla ta jest dosyć cicha, więc po przełączeniu
aparatu na pętlę trzeba zwiększyć głośność (pomaga też zwiększenie
głośności w telefonie, jeśli ma taką możliwość), ale da się
rozmawiać.
Sam w domu mam prosty telefon z sekretarką automatyczną. Obsługa
sklepu nie miała pojęcia, czy jest wyposażony w pętlę indukcyjną,
ale jednak jest.
Proponuję więc po prostu pójść do sklepu, wybrać sobie odpowiedni
i niezbyt drogi aparat telefoniczny, a następnie poprosić
o podłączenie go - do sprawdzenia wystarczy nawet wysłuchanie
sygnału wolnej linii.

Pozdrawiam serdecznie,
Gerard

4. Data: 2006-12-10 21:41:03

Od: "KINIU" <d...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzieś w archwum kakofonii powinien być jego email i numer komórki
> podawał.

<ciach>

Droga mejlowa z...@p...fm
Droga komorkowa 608361105