Re: Komu karta parkingowa?

1. Data: 2006-12-15 16:43:50

Temat: Re: Komu karta parkingowa?
Od: "Michasia" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl> napisał w
wiadomości news:eluduf$4v9$1@inews.gazeta.pl...
> Kody są rodzajem klasyfikacji różnych niepełnosprawności. W ustawie
> wybrano te, które zdaniem ustawodawcy mają związek z ograniczeniami
> ruchowymi.
> Owszem może ingerować, bo idea wprowadzenia kart parkingowych jest ściśle
> powiązana z ograniczeniami w przemieszczaniu się. Zwróciłem na to uwagę
> kiedy prezentowałem akty prawne.

Skoro został stworzony nowy wątek, powiem jedno. Nie chciałam wykorzystywać
"furtek". Mam problemy poruszaniem się (skrzywienie kręgosłupa, krótsza
noga, ale to nie wszystko). Moim jedynym przewinieniem jest to, że nie
posiadam kodu R lub N na orzeczeniu o stopniu niepełnosprawności.
Moja wina, że nie odwołałam się od niego, wtedy gdy jeszcze mogłam (ale tak
bywa, że człowiek uczy się na błędach, poza tym wówczas ten kod nie był mi
do nieczego potrzebny). Nadmienię, że w orzeczeniu mam zapisy takie jak
fizykoterapia, rehabilitacja lecznicza i ruchowa, zaopatrzenie w kołnierz
itp.. nie mam tylko tego kodu.

Pozdrawiam

Michasia

2. Data: 2006-12-15 20:49:50

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniczka "Michasia" <m...@n...pl> napisała w wiadomości

Proszę o podanie poprawnego adresu e-mail, być może mógłbym coś sensownego
zaproponować. (adres m...@o...pl jest niedobry).
Proszę o kontakt na priv.

Zdrówko!
--