Re: Jak upiec rybę, tak by udawała smażoną w panierce?

From: XL <i...@g...pl>
Subject: Re: Jak upiec rybę, tak by udawała smażoną w panierce?
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Tue, 13 Dec 2011 22:12:07 +0100

Dnia Tue, 13 Dec 2011 22:03:26 +0100, Stokrotka napisał(a):

> Moja wątroba nie lubi smażenia , co innego podniebienie.
> Problem typowy nie tylko dla wątrobowca.
> Co tu dużo pisać: smażenie jest niezdrowe (wżody, serce...).
>
> Jak więc upiec rybę tak by wyglądała i smakowała jak smażona,
> no może być bez smaku tłuszczu.

Po prostu przypraw rybę jak lubisz i otocz w mące, włóż w posmarowaną oliwą
lub olejem folię alu i zawiń szczelnie, piecz w temp. 200 stopni jakieś 20
minut, potem rozchyl folię i dopiekaj z 10 minut lub więcej - do łądnego
zrumienienia.
Powinno byc dobrze. Może nie całkiem jak smażona, ale równie smaczna
będzie.
--
XL