Jak urządzić M2 - proszę o pomoc

31. Data: 2011-12-28 15:08:25

Temat: Re: Jak urządzić M2 - proszę o pomoc
Od: "Zofia" <a...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
news:jdfat0$p63$2@inews.gazeta.pl...

> Albo w ogóle przejrzeć katalogi IKEI z ostatnich lat (może mają jakieś
> archiwa)
Dziękuję.
To jest bardzo dobry pomysł. Co prawda nie wiem w tej chwili jak do nich
dotrzeć, ale może mi się uda. To byłoby najlepsze źródło pomysłów.

Ponadto już myślałam o tym żeby wybrać się do biblioteki i przeszukać
czasopisma związane z urządzaniem mieszkań. Pewnie niewiele będzie
tam przykladów mieszkania tak małego jak moje, ale myślę, że warto
to przejrzeć.

> co do tonu roszczeniowego Zofii to szczerze mówiąc nie zauważyłam ;-)
Za to też dziękuję.

Pozdrawiam
Zofia

32. Data: 2011-12-28 16:26:55

Od: anhin <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nawet plan mojego mieszkania podałam tylko dlatego, że ktoś
> sugerował, że powinnam to zrobić.

ktoś, znaczy ja. Zapewne ta sugestia była natrętna i nie na miejscu, ale
wydawało mi się, że znając plan mieszkania łatwiej będzie coś doradzić,
cytuję:
"Przy tak małym metrażu rozkład jest bardzo ważny. "
niestety nie zauważyłem że p.t. wątkotwórczyni jest zainteresowana
wyłącznie gotowymi rozwiązaniami, a nie radami. Bardzo mi z tego powodu
przykro i przepraszam p.t. wątkotwórczynię za doznane w związku z tym
niedogodności. Przyznam się nawet, że gotów byłem narysować na
przedstawionym planie parę wariantów aranżacji, ale na szczęście rozwój
dyskusji w wątku uchronił mnie przed narzuceniem p.t. wątkotwórczyni,
niepotrzebnej i bezsensownej pomocy. Życzę w związku z tym owocnych
poszukiwań gotowych rozwiązań w sieci i bibliotekach.

33. Data: 2011-12-28 16:48:56

Od: "Zofia" <a...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anhin" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> ktoś, znaczy ja. Zapewne ta sugestia była natrętna i nie na miejscu, ale
> wydawało mi się, że znając plan mieszkania łatwiej będzie coś doradzić,

Ale skąd pomysł, że oczekuję doradzenia ? Nigdzie nic takiego nie pisałam.
Zaczynając wątek nawet nie przyszło mi do głowy żeby prosić o radę
jak mam urządzić moje mieszkanie. Stąd od początku moje opory co do
podawania ile osób, jakie zaintersowania, jakie wymiary itd. Nie o to mi
chodziło.

> cytuję:
> "Przy tak małym metrażu rozkład jest bardzo ważny. "
Tak i podałam mój rozklad po to żeby poinformować jakie mieszkanie mam na
myśli.
Te mieszkania od lat 70-tych są tak typowe, że każdy, kto w takim mieszkaniu
był,
mógł od razu skojarzyć o jakie mieszkanie mi chodzi i ewentualnie
przypomnieć
sobie czy przykładów urządzenia takiego mieszkania nie widział gdzieś w
Internecie
lub jakimś czasopiśmie. I tyle.

Dalszy sarkazm w Twoim newsie jest zupełnie nie na miejscu.

Z mojej strony EOT. Nie ma sensu dalej czegokolwiek wyjaśniać.

Za wszystkie odpowiedzi dziękuję.

Zofia

34. Data: 2011-12-28 17:11:02

Od: anhin <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przypomnieć
> sobie czy przykładów urządzenia takiego mieszkania nie widział gdzieś w

no właśnie nie są aż tak typowe, co usiłowałem Ci uzmysłowić. Jak
rozumiem, kontrprzykłady Cię nie interesują, być może po prostu nie
widziałaś innego planu M2 z lat 70-tych i nie dopuszczasz możliwości
istnienia innych planów mieszkań.

> Dalszy sarkazm w Twoim newsie jest zupełnie nie na miejscu.

to co napisałem wyżej wydaje mi się częściowym usprawiedliwieniem
sarkazmu. Prośba o plan nie była zamachem na Twoją prywatność, tylko
próbą uściślenia o czym właściwie mówimy. Też nie wydaje mi się żeby
ktokolwiek z dyskutantów zmuszał Cię do przyjęcia nieproszonych rad, a
np. Bydlę całkiem sensownie wytłumaczył Ci dlaczego Twoje oczekiwania są
niezbyt rozsądne. W tej sytuacji można Ci tylko życzyć powodzenia w
samodzielnym poszukiwaniu gotowych rozwiązań projektowych.

35. Data: 2011-12-28 18:03:16

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-12-28 15:56, niebożę Zofia wylazło do ludzi i marudzi:

> Ludzie, czy Wy nie umiecie czytać?
> To osoby odpowiadające wmawiały mi, że oczekiwałam
> pomocy w aranżacji mojego mieszkania. NIE i jeszcze raz NIE.
> Prosiłam tylko o informacje gdzie (czasopisma, Internet) można
> znaleźć przykłady urządzenia małego mieszkania, typowego,
> jak mi się wydaje.

Wydaje Ci się.

> Liczyłam na to, że ktoś przeglądając czasopisma
> lub Internet na takie miejsca natrafił i mógłby podać gdzie to było.
> Nawet plan mojego mieszkania podałam tylko dlatego, że ktoś
> sugerował, że powinnam to zrobić.

http://fotoforum.gazeta.pl/71,1,794.html

Qra

36. Data: 2011-12-28 18:30:37

Od: "Zofia" <a...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

> http://fotoforum.gazeta.pl/71,1,794.html

Wielkie dzięki.
To forum to kopalnia wiedzy, daleko wykraczająca
poza moje oczekiwania. :-)

Pozdrawiam
Zofia

37. Data: 2011-12-28 21:06:44

Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co do tonu roszczeniowego Zofii to szczerze mówiąc nie zauważyłam ;-)

masz, widzę, jakieś ogólne problemy z percepcją, nie zauważyłaś też,
że kilka postów wcześniej zapodałem pomysł z napisaniem do jakiegoś
magazynu i opisałem tego skutki... ale... ot wyrwało ci się... :-)

pozdrawiam
s_13

38. Data: 2011-12-28 21:24:59

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-28 22:06, s_13 pisze:

> masz, widzę, jakieś ogólne problemy z percepcją, nie zauważyłaś też,
> że kilka postów wcześniej zapodałem pomysł z napisaniem do jakiegoś
> magazynu i opisałem tego skutki... ale... ot wyrwało ci się... :-)

Jakby Ci tu delikatnie ...
A może jednak nie.
Nie ma sensu.

N.

39. Data: 2011-12-29 07:54:49

Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakby Ci tu delikatnie ...
> A może jednak nie.
> Nie ma sensu.

nie jest dobrze... nawet enter z delete ci się już miesza...

pozdrawiam
s_13

Atomu nam nie wolno...
Emerytura Waszych dzieci.