Jak usunąć kamień z galzury

1. Data: 2006-10-13 16:43:32

Temat: Jak usunąć kamień z galzury
Od: "XGrzesX" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na glazurze w środku kabiny prysznicowej zebrało się sporo kamienia,
którego nie mogę niczym doczyścić. Czy znacie jakiś środek
którym mógłbym domyć płytki ?

Dzięki za pomoc !

2. Data: 2006-10-13 18:25:11

Temat: Re: Jak usunąć kamień z galzury
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

XGrzesX napisał(a):
> Na glazurze w środku kabiny prysznicowej zebrało się sporo kamienia,
> którego nie mogę niczym doczyścić. Czy znacie jakiś środek
> którym mógłbym domyć płytki ?
Płyn do wc "TYTAN". Nie sugeruj się, że to do wc. Ja używam niemal
do wszystkiego - płyn ładnie pachnie i jest bardzo skuteczny. jest to
raczej żel, niż płyn, ale napisane ma na opakowaniu , że płyn.
Stosuję go do:
a) odkamieniania baterii i kafelków - rozprowadzić czyścikiem
cienką warstwę płynu, zostawić na parę minut, a potem tą samą
gąbką (szorstką stroną) wyszorować powierzchnię, spłukać
b) do czyszczenia powierzchni typu inox - świetnie czyści się zlewy
kuchenne itp, wszelkie ślady kamienia z twardej wody usunięte zostaja
do zera. Też trzeba pokryć te slady płynem i pozwolić mu działać
dłuższą chwilę, potem poszorować te miejsca, ale już miękką
gąbką aby nie porysować. Schodzi wszystko, w razie czego
powtórzyć. Oczywiście płyn usuwa też wszelkie inne zabrudzenia,
np. tłuste.
c) do czyszczenia kafelków na podłodze tarasu - usuwa wszelkie ślady
np. po kolorowych płatkach kwiatów, zielonych liściach, owocach
itp.
d) do czyszczenia ścianek kabiny prysznicowej z osadu - miekką
gąbką i płynem, spłukać
e) no, i oczywiście do WC :-)
jedna uwaga: należy używać rękawiczek i uważać na oczy - nie
jest to piorunująco żrący preparat, ale może podrażnić skórę
lub oczy. ja co prawda używam płynu nawet bez rękawiczek i nic mi
nie jest - spłukuję dłonie dokładnie i kremuję - ale są osoby,
którym może zaszkodzić kontakt z tym preparatem. Tak czy inaczej -
tani i wart polecenia, stosuję od lat i niczego lepszego jak dotąd
nie znalazłam, poza serią W5 z Lidl'a, ale to do innych celów.

3. Data: 2006-10-16 19:42:45

Temat: Re: Jak usunąć kamień z glazury
Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Tak przy okazji, bardziej jako prewencję niż do usuwania polecam Płyn do czyszczenia
kabin prysznicowych Sansed Cabine
Spray, wbrew nazwie produkowany dobrze i tanio przez stara ale widać jarą Libella sp.
z o.o., Warszawa, Polska.
JaC

> Płyn do wc "TYTAN".

lodówka