Jak walczyć ze strachem?

41. Data: 2016-05-27 12:10:49

Temat: Re: Jak walczyć ze strachem?
Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Pszemol napisał:

> nam, czemu jesteś (z kolegami i koleżankami) przeciwna żywności GMO?
> I czy również głosowałabyś za ostrzeganiem klientów że w żywności jest DNA?

Poważne jest tylko pierwsze pytanie. Łatwo na nie odpowiedzieć
w przypadku PL. Bo PL słynie z lepszej jakości prod. spożywczych
niż zachodek i szkoda by było to zepsuć skoro jest ktoś na zachodzie
kto zapłaci trochę więcej za naturalne. A kiedy jakość produkcji
PL pójdzie w dół kosztem wydajności, wtedy rolnikom z PL pozostanie
tylko walka cenowa którą przegrają ze wzgledu na większe dopłaty
dla rolnictwa na zachodzie. A co wy wpierdalata w usa to już
nie nasza sprawa.

Na mniescie gadaja o Monsanto, że niby ta ich kukurydza
nie będzie mogła zostać posadzona u jednego rolnika
a u drugiego nie, bo pszczółki bąki i inne zapylacze
wymieszaja jedna kukurydze z drugą i rolnicy przegrają
procesy wytoczone przez monsanto ze niby bez licencji
pozwolenia uprawiają ICH zmodyfikowaną kukurydzę
kiedy to te pszczółki wymieszały materiał genetyczny z
jednego pola na drugie.

42. Data: 2016-05-27 12:12:54

Temat: Re: Jak walczy? ze strachem?
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .05.2016 o 11:54 Kviat <kviat@nie_dla_spamuneostrada.pl> pisze:

(...)
> "W 2015 roku do Policji zgłoszono 32 967 wypadków drogowych"
>
> "W 2015 roku użytkownicy dróg (kierujący, piesi, pasażerowie) będący pod
> działaniem alkoholu uczestniczyli w 3 128 wypadkach drogowych (9,5%
> ogółu wypadków)"
(...)

Ależ statystyka nie nadaje się wprost do niektórych analiz.
Bo równie uprawniony (choć bzdurny) byłby wniosek, że alkohol chroni przed
wypadkami.
Trzeźwi uczestniczą dziesięciokrotnie częściej w wypadkach!
:)

--
Trefniś

43. Data: 2016-05-27 12:16:06

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:

> Tam się boją mydła,

Mydło nie jest niezbędne. Jak mydło, zaraz będzie
przemysł, a jak przemysł to i klasa wód 5ta, a co oni będą
jeść jak im ryby w rzekach wyzdychają?

Dlaczego jest piractwo somalijskie? Bo europka zrobiła
sobie w ich morzu darmowe wysypisko śmieci i ryby im
wyzdychały.

44. Data: 2016-05-27 12:31:41

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-05-27 o 12:12, Trefniś pisze:
> [...]
>
> Ależ statystyka nie nadaje się wprost do niektórych analiz.
> Bo równie uprawniony (choć bzdurny) byłby wniosek, że alkohol chroni

Nie jest równie uprawniony.

> Trzeźwi uczestniczą dziesięciokrotnie częściej w wypadkach!
> :)

Nie.
Po pierwsze, napici uczestniczą w wypadkach? Uczestniczą.
Więc skąd wniosek, że alkohol chroni?

Po drugie (znowu mi się nie chce szukać...) zakładam, że trzeźwych
jeżdżących jest więcej niż 90%... więc napici częściej biorą udział w
wypadkach.

Pozdrawiam
Piotr

45. Data: 2016-05-27 13:08:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 May 2016 11:50:05 +0200, Trefniś napisał(a):

> Uwaga - nie jestem przeciwnikiem szczepień! Jestem przeciwnikiem zmuszania
> rodziców do działania wbrew swojemu przekonaniu o dobru dziecka!

Ja TEŻ nie jestem przeciwniczką szczepień - jestem przeciwniczką ładowania
w nierozwinięty i maleńki (wagowo) organizm noworodka czy niemowlaka
KOŃSKIEJ DAWKI przekraczajacej dawkę szczepienną dla amerykańskiego
osiłka-żołnierza wyjeżdżającego ma misję w tropiki.

46. Data: 2016-05-27 13:09:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 May 2016 03:10:49 -0700 (PDT), v...@g...com
napisał(a):

> A kiedy jakość produkcji
> PL pójdzie w dół kosztem wydajności, wtedy rolnikom z PL pozostanie
> tylko walka cenowa którą przegrają ze wzgledu na większe dopłaty
> dla rolnictwa na zachodzie.

I to jest to.

47. Data: 2016-05-27 13:10:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 May 2016 12:12:54 +0200, Trefniś napisał(a):

> [...]
> wypadkami.
> Trzeźwi uczestniczą dziesięciokrotnie częściej w wypadkach!

Dokładnie - bo uczestniczą i w tych spowodowanych przez pijanych, i w tych
spowodowanych przez trzeźwych.
He he.

48. Data: 2016-05-27 13:11:15

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

v...@g...com
użytkownik glob napisał:

> [...]

jeść jak im ryby w rzekach wyzdychają?

Dlaczego jest piractwo somalijskie? Bo europka zrobiła
sobie w ich morzu darmowe wysypisko śmieci i ryby im

Na Ebole debilu mydło, bo Ebola to choroba brudu.

49. Data: 2016-05-27 13:57:28

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.05.2016 o 00:05, Kviat pisze:

> Powiedz to mieszkańcom Korei Płn.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

A co to ma wspólnego z Koreą Płn.?
Pytam, bo tam nie byłem a chciałbym się dowiedzieć.

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

50. Data: 2016-05-27 14:01:05

Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 May 2016 12:31:41 +0200, Kviat napisał(a):

> Nie jest równie uprawniony.

> Nie.
> Po pierwsze, napici uczestniczą w wypadkach? Uczestniczą.
> Więc skąd wniosek, że alkohol chroni?

No bo trzezwi uczestnicza w wiekszej ilosci wypadkow :-)

> Po drugie (znowu mi się nie chce szukać...) zakładam, że trzeźwych
> jeżdżących jest więcej niż 90%... więc napici częściej biorą udział w

A podania tego policja unika. Nie wie ?

> wypadkach.

Ale czemu jezdzacych ?
Zwroc uwage na to "uczestniczylo". Pijany pieszy potracony przez
trzezwego kierowce to wypadek z uczestnictwem nietrzezwego.
Nie wazne, czy z winy kierowcy czy pieszego.

Pijany pasazer w samochodzie kto wie, czy policjantom liczby tez nie
podkreca.

Policja tu celowo cos naciaga ...

J.

Raport Gęgaczy 2