Jak wy to robicie??

1. Data: 2001-09-28 14:41:33

Temat: Jak wy to robicie??
Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak czytam Wasze posty, to mnie aż zalewa ślinotok. Jak wy to robicie że
wyczarowujecie takie pyszne rzeczy, zawsze uważałam się za kogoś co nie źle
gotuje, ale przy Was wysiadam, aż mi głupio pytać, lub pisać o czymś co
dobrego zrobiłam, bo to wszystko wydaje się prymitywne przy waszych daniach.
Eeeeh, czytając o tych smakołykach prawie czuję zapach z monitora. Jak się
tu odchudzać, jak ja sobie przeglądnę to wszystko to lecę do lodówki i robię
wymiatanie, tak na mnie to działa.
Fajnie że takie super rzeczy opisujecie, mogę trochę się podszkolić od Was.
DZIĘKI!!
Dorunia

1. Data: 2001-09-28 16:21:40

Temat: Re: Jak wy to robicie??
Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorunia <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9p2261$2ks$...@n...tpi.pl...
> [...]
robię
> wymiatanie, tak na mnie to działa.
> Fajnie że takie super rzeczy opisujecie, mogę trochę się podszkolić od

A niech Ci na zdrowie!
Agata Solon, naturalna

1. Data: 2001-09-28 16:41:03

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>źle
>daniach.
>robię
>Was.
>
>A niech Ci na zdrowie!
>Agata Solon, naturalna

ja tez wysiadam i tez sie szkole
pewnie efektem tego jest Cafe Za Slupem...

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-28 16:47:45

Od: "czarek" <c...@z...media.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorunia <d...@w...pl> napisał(a) w artykule
<9p2261$2ks$1@news.tpi.pl>...
> [...]
> gotuje, ale przy Was wysiadam, aż mi głupio pytać, lub pisać o czymś co
> dobrego zrobiłam, bo to wszystko wydaje się prymitywne przy waszych

Nie przejmuj sie my tak naprawde to mamy talent literacki a rzeczywistosci
nie dorozniami pieprzu od obrabiarki i przypalamy wode na herbate. Nikt z
nas przeciez nie jadl tego co opisuja inni ;-)
Czarek

1. Data: 2001-09-28 19:26:31

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

czarek wrote:

> [...]
> nie dorozniami pieprzu od obrabiarki i przypalamy wode na herbate. Nikt z
> nas przeciez nie jadl tego co opisuja inni ;-)

A tak naprawde, to kto ma czas na gotowanie gdy jest do przeczytania
ponad 200 listow dziennie....
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-09-28 19:35:53

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Bassett <m...@w...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...net...

> A tak naprawde, to kto ma czas na gotowanie gdy jest do przeczytania
> ponad 200 listow dziennie....
> Magdalena Bassett

no własnie, właśnie, pewnie przez Was przypalę ciasto kruche z owocami,
budyniem i kruszonką ;-))

Wkn

1. Data: 2001-09-28 20:09:23

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@w...net> napisał w wiadomości

> A tak naprawde, to kto ma czas na gotowanie gdy jest do przeczytania
> ponad 200 listow dziennie....
> Magdalena Bassett

A u mnie w domku na obiad był pieczony kurczak, co to mój mąż gdziesik
kupił - nawet jadalny, a ja z notebookiem w łóżeczku leżę... jakieś
grypiszcze po mnie chodzi i nie miałam siły... Jejku ja nawet na parapetówę
dzisiaj nie poszłam...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-09-28 21:24:08

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>no własnie, właśnie, pewnie przez Was przypalę ciasto kruche z owocami,
>budyniem i kruszonką ;-))
>
>Wkn

Ja caly czas cos przypalam (juz nowa patelnia - nawet miesiaca
nie ma!! - lezy!) - wszystko przez Was i
rec.crafts.textiles.quilting...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-28 21:55:30

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Doruniu

ja mam kilka prostych zasad przezycia (z dnia na dzien) :
- kasuje ciasta i slodkie (bo nie jadam)
- kasuje zupy (bo maz nie jada)

przed wlaczeniem OutCook'a w jedna raczke wsadzam duzy kawal bagietki
(latwo, bo mam blisko) z Maslem
a w druga Najblizszy Dostepny Ser (idem)

... no i zadnego slinotoku nie mam, wszystko sie bardzo normalnie odbywa...

Ewcia

--
Niesz !
9p2261$2ks$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-09-29 11:18:58

Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorunia" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> DZIĘKI!!
> Dorunia
>
> Wiecie co, jak bym nawet nie umiała wody na herbatę zagotować to bym
czytała tą grupę, jesteście super!!
Dorunia

Stewia - czy ktos uzywal tego ziola?
"kociołek zbójnicki"