Re: Jak wychować "sfochowaną" dziewczynę? [dlugie]

Data: 2006-08-21 02:25:42
Temat: Re: Jak wychować "sfochowaną" dziewczynę? [dlugie]
Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl>

"dzidżej" <n...@t...adre.su> wrote in message
news:ebaqav$qvl$1@inews.gazeta.pl...

> Na kazda drobnostke reaguje fochem, przyklad:

[CIACH!]

Dwie opcje:

1. Zaburzenia schizo-afektywne dwubiegunowe (mania-depresja: to tlumaczyloby
te wahania nastrojow)
2. Pizdowatosc jej faceta.

ad 1. Psychiatra
ad 2. TERAZ UWAZAJ, bo sprzedaje Ci perly i to co napisze poskutkuje na
pewno.

Jezeli bedzie znowu taka sytuacja, kiedy cipa szantazuje OLEJ to.
Bedzie to dla Ciebie trudne, zwlaszcza ze nigdy zapewne tak nie
postepowales, ale musisz byc nieugiety.
Nic nie mow, nic nie pisz i badz kurrrrrrewsko spokojny. Odpowiadaj tylko
"ok" albo "dobrze", "rozumiem"
Wkurwisz ja niemilosiernie.
Przyklad:
ONA: "zostaw mnie w spokoju, nie chce byc z Toba"
TY: "ok, rozumiem" i NIC wiecej.

Jak nie bedzie po tym sie odzywac przez pare dni/tygodni nie waz sie nawet
kurwa zagadac przez gg, komorke itp.
Miej ja w dupie - kobieta, ktora sie olewa sama wraca predzej czy pozniej i
to na kolanach. To ona ma przyjsc do Ciebie a nie odwrotnie - od tego
momentu kolejnosc w tym zwiazku ma sie odwrocic, bo jak teraz dasz dupy to
juz zawsze bedziesz dymany.
Bluzgacz daje jej max 3,5 tygodnia jak sie przelamie i przyjdzie do Ciebie.
Oczywiscie sie nie bedziesz pizdzie rzucal na szyje tylko stal i z chlodem
aczkolwiek ze zrozumieniem ja podejmowal.
Ta laska potrzebuje twardej reki i nawet bym sie nie zdziwil, jezeli w
seksie lubi ostre rzniecie i spanking lub podduszanie - wyprobuj to kiedys i
obserwuj jej reakcje. Zwiaz jej rece, przyloz z reki w dupe - moze tego tez
jej trzeba. Ale oczywiscie Ty masz dominowac w lozku i czasami dawac sie
zerznac, tak zeby poczula sie sporadycznie dowartosciowana.

Zmiany w humorze:
nie nadskakuj jej, gdy ma te swoje fochy. Dajesz jej tym do zrozumienia ze
jestes juz przez nia urobiony. Dojdzie do tego, ze zawsze kiedy bedzie miala
zly humor, bedzie spodziewac sie od Ciebie jakiegos pocieszenia,
wynagrodzenia jej tego - bedzie w Tobie wyrabiala poczucie winy a Ty jak
widac dotad latales kolo niej jak pies kolo suczej pizdy. Wiec od razu
mowie: SKONCZ kurwa z tym.
Zadnego uglaskiwania, zadnego nadskakiwania.
Kochasz ja, chcesz jej kupic np kwiaty? Kup jej wtedy, kiedy bedzie miala
dobry humor - niech wlasnie ona zostanie urobiona: nie pyskuje = dostaje
nagrode. Wychowaj ja jak psa a bedzie ci jadla z reki, jednakze pamietaj ze
tak jak do tresury psa potrzebny jest treser z jajami, tak do kobiety ze
zjebanym charakterem potrzebny jest twardy facet, ktory potrafi dac sobie z
nia rade i huknac na nia gdy zachowuje sie jak twoja kobieta.
Zadna kobieta nie szanuje faceta ktory nie ma ikry - moge Cie zapewnic a
Kolezanki, ktore to czytaja tylko potwierdza moje slowa. Nie mylic "miec
jaja" z byciem twardzielem, bo to juz zupelnie inna kategoria.

Aha, w ogole to olej te cipe i znajdz sobie inna, bo mlody jestes i musisz
poznac wiecej kobiet, poniewaz na dzien dzisiejszy chuja o nich wiesz i
pizda straszna jestes.
--

Bluzgacz
GG:5015