Jak wygonić osy...?

21. Data: 2007-04-30 01:00:23

Temat: Re: Jak wygonić osy...?
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Udziadeksu?@wro.vectranet.pl wrote:

> Przez te kilka lat tylko dwukrotnie niszczyłem ich gniazda po kilkakrotnym
> pokąsaniu.

Pożądleniu?

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

22. Data: 2007-04-30 03:46:36

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:
> Drapie i gryzie. A jeśli jest chory na wściekliznę?
>
> Pozdrowienia,
> Michał

Albo na szczekoscisk?

MB

23. Data: 2007-04-30 03:57:21

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Bassett" <i...@b...com> wrote in message

> Albo na szczekoscisk?
>

> MB

Suczka? Czyżby histeria?!

24. Data: 2007-04-30 04:41:11

Od: Udziadeksu?@wro.vectranet.pl szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> Pożądleniu?
Tak.

Dziadek 2
Używaj Linuksa. Bądź legalny.
Czytaj www.linux.pl

25. Data: 2007-04-30 05:26:25

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wolalś zapłacić z własnych podatków za lecznie po pokąsaniu przez rój
> os kogoś kto nie wie jak się za to zabrać?

Za leczenie takiego kogoś i tak zapłacę, bo napewno nie wie jak zawiązać
sznurówki i prędzej czy później rozbije sobie nos albo coś innego.
Pozdrawiam.Mirzan

26. Data: 2007-04-30 06:22:39

Od: "Marcin Szeffer" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:46353f6a$0$27055$4c368faf@roadrunner.com...

> Drapie i gryzie. A jeśli jest chory na wściekliznę?

To "zejście" i tak trwa dłużej niż po wstrząsie anafilaktycznym ;)
--
shr

27. Data: 2007-04-30 07:52:04

Od: Darek Pakosz <d...@a...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 28 Apr 2007, Pawel wrote:

> Witam!
>
> Od niedawna pod balkonem w ziemi zadomowiły mi się osy.... wszystko by było
> OK gdyby nie fakt że zaraz obok mam wjazd do garazu i codziennie muszę
> uważać coby nie zdenerwować ktorejś...
> Jak można się pozbyć os? Myślałem żeby czyms je przydymić i może same
> zrezygnują i znajda sobie nowe miejsce..
> Bardzo proszę o pomoc!
>
> Dziekuję
> Pozdrawiam
> Paweł

W sobote przylecialy do nas pszczoly - cala rodzina.
Wlazly do komina w oba przewody wentylacyjne. Zamknalem kratke w kuchni,
to sprytnie przeniosly sie do kanalu prowadzacego do lazienki. Musialy
wyleciec z przewodu kuchennego i przeleciec nad kominem i wejsc do
drugiego przewodu. Dlaczego byly tak zdeterminowane? Zamknalem kratke w
lazience i liczylem ze sie wyniosa. Niestety rozgoscily sie na dobrze. Nie
chcialem ich zabiajac bo nie byly agresywne. W koncu w lazience rozpylilem
dezodorant w sporych ilosciach. Pobrzeczaly jeszcze 2 godziny i odlecialy.
Nie bylem specyjalnie przejety bo srednio co dwa lata mamy takich gosci.

Jesli chodzi o osy to jesli nie jestes uczulony i nie masz male dzieci i
lubisz przyrode to zostaw je w spokoju. Jesli zadne z powyzszych to kup w
hipermarkecie plyn przeciw osom i wlej do tej dziury. Wszystkie
niewinnie zgina w ogromnych cierpieniach.

Pozdrawiam,

D.P.

28. Data: 2007-04-30 08:24:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Darek Pakosz" <d...@a...uhc.com.pl> wrote in message

> W sobote przylecialy do nas pszczoly - cala rodzina.

Trzeba było pobiec po ul. Widziałem w różnych miastach czynne ule na
balkonach...
Ale i tak rodzina pszczela ma swoją wartość, gdy zdrowa - bez varrozy i
innych pasożytów.

29. Data: 2007-04-30 13:31:20

Od: Darek Pakosz <d...@a...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 30 Apr 2007, Panslavista wrote:

> [...]
> balkonach...
> Ale i tak rodzina pszczela ma swoją wartość, gdy zdrowa - bez varrozy i

Nie wiem czy pszczoly byly zdrowe ale napewno byly lagodne i nikogo nie
gryzly gdy wylapywalismy je do sloika zeby wyniesc na dwor. Zanim sie
zorientowalismy co sie dzieje w kuchni bylo ich z 50.
Pszczoly trzeba umiec hodowac a mnie kolejna nauka nie jest potrzebna.

Pozdr.

D.P.

30. Data: 2007-04-30 18:22:23

Od: "Nie Zmieszany" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan <l...@o...pl> napisał(a):

> Za leczenie takiego kogoś i tak zapłacę, bo napewno nie wie jak zawiązać
> sznurówki i prędzej czy później rozbije sobie nos albo coś innego.
> Pozdrawiam.Mirzan

Czyli pojedzie kosiarką po paluszkach?

Ktoś był ciekaw...
wezmę cię w ogródku pocichutku:)
suche liscie
cykas
Jakie macie opinie o kosiarkach Partner i Stiga?