Re: Jak wyliczyc dochod brutto w gospodarstwie domowym?

Data: 2005-03-31 18:04:03
Temat: Re: Jak wyliczyc dochod brutto w gospodarstwie domowym?
Od: "Lech" <bilbek@WYTNIJ_TOpriv.onet.pl>

algraf wrote:
> Wlasnie,
>
> O to chodzi. mozna tworzyc odrebne gospodarstwo :-) trzeba panowie
> tylko troche glowa ruszyc - to nie boli.

Arek, czegoś nie rozumiem - co prawda z prawem jestem do tyłu, ale... Czym
jest gospodarstwo domowe? Jak je określić? Mam swoje dochody, rodzice mają
swoje. Z wniosku nie wynika kogo miałbym wliczyć do gospodarstwa. Moim
źródłem dochodu jest moja renta socjalna, a rodzice dają mi dach nad głową,
bo taką odczuwają wewnętrzną powinność.
Mam pytanie do Pegazowców żyjących pod opieką rodziców: co wpisujecie w
oświadczenie o dochodach brutto na osobę?

Pozdrawiam
Lech