Jak zachorowac na anoreksje?

11. Data: 2005-09-09 13:18:27

Temat: Re: Jak zachorowac na anoreksje?
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki:
> Nie wiem, ale osoba, która zajmuje się wizerunkiem medialnym DT -
> Natalia de Barbaro - zajmowała się kiedyś wizerunkiem Rokity.

WC ma _bardzo_ fajna rodzine.

O DT tego powiedziec sie nie da.
Szkoda by bylo gdyby ktos taki (taki pomyleniec) wygral wybory
prezydenckie
w PL.
Nie? :)

--
Czarek

12. Data: 2005-09-09 13:33:13

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> WC ma _bardzo_ fajna rodzine.
>
> O DT tego powiedziec sie nie da.
> Szkoda by bylo gdyby ktos taki (taki pomyleniec) wygral wybory

Nie :)

No ale ja nie znam tak dobrze ani jednej, ani drugiej rodziny :), choć
Barbara Cimoszewicz faktycznie bardzo zacnie wygląda na zdjęciach w prasie
:)

Paff

13. Data: 2005-09-09 13:38:33

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki:
> ... ja nie znam tak dobrze ani jednej, ani drugiej rodziny :)

Co za roznica? :)
Nawet gdybys "znal", to przeciez nic by nie zmienilo.

Wszak podstawa to ten "shit", ktory organizuja w mediach
odpowiednio ~wyszkoleni dostawcy... ;)
a nie fakty.
Nie? :)

--
Czarek

14. Data: 2005-09-09 13:43:42

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xhy" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Żałosne ale nie dziwne, że reżimowe media załatwiają swój interes nawet w
> taki sposób. Tusk w porównaniu z innymi kandydatami jest gwarantem
> minimalnych zmian i daje poczucie bezpieczeństwa obecnej ekipie. xc

d o k l a d n i e
Duch

15. Data: 2005-09-09 13:48:22

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości

> Wygra nie wygra, ale widzę, że Ty już sobie na tę ewentualność
przygotowałeś
> zgrabne wytłumaczenie :D

Masz jakies inne wytlumaczenia?
Pamietasz moze start na prezydenta, byla tam Gronkiewicz Waltz.
W pewnym momencie poszla "kampania telewizyjna" dla niej
i w sondazach zaczela miec 20%.
Potem widac cos sie widocznie kolesie nie dogadali przestali
ja pokazywac w mediach, zero jej.
No i .... skonczyla z 1 czy 2-ma procentami
Duch

16. Data: 2005-09-09 13:48:52

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

:)

> Wszak podstawa to ten "shit", ktory organizuja w mediach

A może coś jeszcze istnieje oprócz rodziny i shitu? :)

P.

17. Data: 2005-09-09 14:04:11

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości

> przygotowałeś
>
> Masz jakies inne wytlumaczenia?

Taak, dodatnie sprzężenie zwrotne pomiędzy wysokim poparciem dla PO i DT
(specyficzna sytuacja nakładania się wyborów prezydenckich i
parlamentarnych).
Głosowanie na DT/PO jako głosowanie przeciwko WC/SLD
(nieudacznicy/przeszłość), LK/PiS (radykałowie + niewystarczające propozycje
podatkowe), AL/Samoobronie (populiści). Słusznie czy niesłusznie -
skojarzenie DT/PO z normalnością/nowoczesnością/przyszłością. I owszem,
dobrze prowadzona kampania i pewnie dobrze pokazywana (tego akurat nie wiem,
bo wciąż nie mam telewizorni).

Uważasz, że należałoby go teraz dla przeciwwagi przestać pokazywać w TV? I
naprawdę uważasz, że to spowodowałoby spadek poparcia np. o 20%?

Paff

18. Data: 2005-09-09 14:08:32

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki:
> A może coś jeszcze istnieje oprócz rodziny i shitu? :)

Slabosc do pomylencow? :)

--
Czarek

19. Data: 2005-09-09 14:49:29

Od: "xhy" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]Uważasz, że należałoby go teraz dla przeciwwagi przestać pokazywać w
TV? I
> naprawdę uważasz, że to spowodowałoby spadek poparcia np. o 20%?
>
> Paff

Ludzie szukają telefonów do wyimaginowanej lecznicy z filmu tasiemca. To o
czymś swiadczy.x

20. Data: 2005-09-09 17:29:21

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

> niezbecki:
>
> Slabosc do pomylencow? :)

No dobrze, ale dlaczego właściwie uważasz go za pomyleńca?
Mógłbym Cię poprosić o wyjaśnienie?

Paff
--
Nie ściągać, bo tym, co to będą robić, będę musiała postawić ptaszka

- Renata Beger
do kandydatów Samoobrony do Sejmu zdających w Łodzi wewnętrzny egzamin
partyjny

Czytanie fotograficzne
Wybór ?
To niesamowite, w jakich czasach żyjemy ...
Lęki
Rodzice nie potrafia wychowac dzieci