Jak zrobić kurczaka pieczonego?

1. Data: 2006-08-03 07:44:34

Temat: Jak zrobić kurczaka pieczonego?
Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Jak zrobić kurczaka pieczonego, żeby nie był twardy?

Ania

2. Data: 2006-08-03 07:55:31

Temat: Re: Jak zrobić kurczaka pieczonego?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna Styś" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> Witam.
>
> Jak zrobić kurczaka pieczonego, żeby nie był twardy?
>
> Ania

W brytfannie z pokrywą - pokrywa ma występy z których woda skapuje
ponownie do garnka. Trzeba przyrumienić na oleju i przykryć pokrywą. Wstawić
do piekarnika. Od czasu do czasu polewać śmietaną i olejem z dna brytfanny
później przykryć nalewając pół szklanki wody.
Drugi sposób smażenie w głębokim oleju - mieć głęboką patelnię (lub
rondel) i nalać ze cztery centymetry oleju (na części kurczaka wystarczy) -
smażyć w takim oleju obracając od czasu do czasu.

3. Data: 2006-08-03 08:34:36

Od: Zenon Grodzki <z...@l...blaszak.dom> szukaj wiadomości tego autora

Anna Styś w news:<eas9ib$vjq$1@news.onet.pl> pisze:

> Jak zrobić kurczaka pieczonego, żeby nie był twardy?

Na stojąco, na butelce? W butelce piwo na przykład.

Zenon Grodzki

4. Data: 2006-08-03 11:05:45

Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Aug 2006 09:44:34 +0200, Waćpanna lub waćpan Anna Styś, w
wiadomości <news:eas9ib$vjq$1@news.onet.pl> zawarł, co następuje:

> Jak zrobić kurczaka pieczonego, żeby nie był twardy?

Upiec do miękkości nie dając mu się wysuszyć. Czyli albo podlewać płynem,
albo manewrować przykrywaniem/odkrywaniem, albo nasadzić na butelkę z
płynem (jeśli w całości).
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

5. Data: 2006-08-03 11:12:52

Od: "Kalisima" <n...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
>
> Jak zrobić kurczaka pieczonego, żeby nie był twardy?
>
> Ania

Ja piekę w prodiżu z dodatkiem pół szklanki wody.

Kalisima

Jeszcze raz w temacie garnków...
NA CZASIE
Miodówka help!