Jak zrobic lasagne?

1. Data: 2003-01-03 22:29:05

Temat: Re: Jak zrobic lasagne?
Od: "Jarek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pisces" <p...@g...pl> wrote in message
news:av54ta$lil$1@news.gazeta.pl...
> Witam !
>
> Bardzo prosze o klasyczny przepis na to danie - w necie znalazlam
same
> udziwnione. Prosze tez o ewentualne rady, poniewaz bedzie to moj debiut.
> Pozdrawiam ;)
>
> Monika

Zobacz http://jareczek.republika.pl/kuchnia/lasagne.html
Robilem je wielokrotnie, zawsze wychodzi dobrze.

JArek

1. Data: 2003-01-04 00:00:45

Od: "Justyna Majda" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo prosze o klasyczny przepis na to danie - w necie znalazlam
same
> udziwnione. Prosze tez o ewentualne rady, poniewaz bedzie to moj debiut.

ja robilam lasagne wg tego przepisu :
http://www.pk.linux.gda.pl/spaghetti/lasagna.html (jednak z malymi zmianami:
dno naczynia posmarowalam sosem beszamelowym, pozniej polozylam podgotowane
platy makaronowe, na nie drugi sos z wszystkimi skladnikami i znowu plat
makaronu itd.. na ostatnie platy makarou wylalam reszte beszamelu i
posypalam serkiem zoltym)
sos beszamelowy wg przepisu stad
http://k25.kuchniaonline.pl/index.php?id=1483&nr7=80 ale co wazne nie
potrzeba dodawac do sosu beszamelowego sera
aha i naprawde warto podgotowac te platy makaronowe
powodzenia
3mam kciuki :)
Tola

1. Data: 2003-01-04 08:22:04

Od: "mamast" <m...@p...ckp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pisces" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
same
> udziwnione. Prosze tez o ewentualne rady, poniewaz bedzie to moj debiut.

Witam!
Ja mam swój prościutki, ale sprawdzony przepisik!
Potrzebujesz:
ok. 50 dkg mięsa mielonego
1 cebulę
puszkę pomidorów
bazylię i sól
mleko
masło
mozzarellę
gotowe płaty lasagne
Podsmażasz cebulkę, dodajesz mięso i posiekane pomidory oraz przyprawy.
Następnie robisz sos beszamelowy: Rozpuszczasz kilka łyżek masła, dodajesz
zimne mleko i trochę soli i gotujesz, aż masa uzyska konsystencję śmietany.
Na każdy płat lasagne dajesz mięso i polewasz beszamelem! Na samą górę daję
oczywiście mozzarellę! No i do piekarnika na ok. 40- 50 minut!To wszystko!
Smacznego!
Magda

1. Data: 2003-01-04 08:41:26

Od: "News" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Zobacz http://jareczek.republika.pl/

Fajna, prosta strona, sam robiłeś:) ?

Sam sie zabieram jak do jeza

1. Data: 2003-01-04 10:04:08

Od: "efa" <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
daję
> oczywiście mozzarellę! No i do piekarnika na ok. 40- 50 minut!To wszystko!

Czesc!
wlasnie nabralam ochoty na zrobienie tego wysmienitego dania, ale pojawil
sie maly problem....
w czym sie to robi???..jest do tego jakis specjalny garnek?, a moze
wystarczy zwykla brytfanka?
plizzzzz - odpowiedzcie mi, czego uzywacie.

serdeczne pozdrowienia
ewa

1. Data: 2003-01-04 10:22:22

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "efa" <p...@m...pl> napisał w wiadomości
> w czym sie to robi???..jest do tego jakis specjalny garnek?, a moze
> wystarczy zwykla brytfanka?
> plizzzzz - odpowiedzcie mi, czego uzywacie.
> ewa

ja robie w zaroodpornym, szklanym naczyniu, prostokatnym lub owalnym
Jola L-L

1. Data: 2003-01-04 11:38:48

Od: "Artur Z" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze tez o ewentualne rady, poniewaz bedzie to moj debiut.

http://groups.google.pl/groups?q=LASAGNE&hl=pl&lr=la
ng_pl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&
selm=7edr0j%24rfv%241%40trurl.ispid.com.pl&rnum=1

Wklej ten link (jesli nie zadziala) w eksplorera.

Artur

1. Data: 2003-01-04 11:39:50

Od: "efa" <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja robie w zaroodpornym, szklanym naczyniu, prostokatnym lub owalnym
> Jola L-L

wielkie dzieki, jade po skladniki, a potem do domu probowac zrobic lasagne -
zobacze jeszcze
w jakim naczyniu bede robic, ale cos wymysle...ew. kupie cos
prostokatnego...hihi

ewa

1. Data: 2003-01-04 12:30:45

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w czym sie to robi???..jest do tego jakis specjalny garnek?, a moze
> wystarczy zwykla brytfanka?
> plizzzzz - odpowiedzcie mi, czego uzywacie.

W szklanym zaroodpornym, prostokatnym, lub na blaszcze, takiej do plackow :)
potem przykrywam tylko szczelnie folia aluminiowa i wkladam do piekarnika

Marta

Czy mozna zabezpieczyc kuchenke ceramiczna listwa maskujaca od blatu?
Ogromna góra Kukurydzy z puszki.
Super pasta do krakersów (i nie tylko)
jak zrobić sałatkę ryżową?
ZAGĘSZCZANIE SOSÓW