Jak zrzucic 20

1. Data: 2003-06-30 05:04:23

Temat: Jak zrzucic 20
Od: "tomy" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Temat chyba standartowy ale potrzebuje schudnac z 20kg (186 przy 110). Jak
to najskuteczniej i najszybciej zrobic?

Dzieki za kompetentne porady.
Tomek

2. Data: 2003-06-30 06:46:07

Temat: Re: Jak zrzucic 20
Od: "4niolek" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm , polecam Themra Pro with ma huang - taki termogenic kosztuje ok 70 -80
zł - 120 kaps, starcza na dwie kuracje - mi pomogło zrzuciłam 12 kg - po
polowie opakowania.

Więcej możesz poczytać na www.sfd.pl - to forum sportowe - w dziale
suplementacja, jedynym przeciwskazaniem jest to żeby być zdrowym - a w
szczególności mieć zdrowe serducho - no wiek powyżej 18 lat :)

3. Data: 2003-06-30 06:55:48

Od: "kasiulka" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Temat chyba standartowy ale potrzebuje schudnac z 20kg (186 przy 110). Jak
> to najskuteczniej i najszybciej zrobic?

ja proponuje metode montignac; zostaniesz syty i schudniesz :)
pozdrawiam,
kas :)

--
My, samotnicy, powinnismy trzymac sie razem.

4. Data: 2003-06-30 07:05:03

Temat: Odp: Jak zrzucic 20
Od: "brow(J)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tomy <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bdogg6$iv5$...@n...onet.pl...
> Czesc,
>
> Temat chyba standartowy ale potrzebuje schudnac z 20kg (186 przy 110). Jak
> to najskuteczniej i najszybciej zrobic?

Hej,

Świetny moment by zacząć zrzucać... docelowo na NASTĘPNE lato. Tylko przy
takim założeniu możesz mieć nadzieję, że będzie to zrzucenie skuteczne.

Rozsądne żywienie (ziemniaki, chleb, kluchy i słodycze precz), 1-1,5 godziny
dziennie na rowerze (tylko bez samooszukiwania) lub innego sportu i za rok w
czerwcu będziesz ważył tyle ile chcesz.

brow(J)arek pozdrawia

5. Data: 2003-06-30 07:39:26

Od: "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomy <z...@p...onet.pl> napisał(a):

> Czesc,
>
> Temat chyba standartowy ale potrzebuje schudnac z 20kg (186 przy 110). Jak
> to najskuteczniej i najszybciej zrobic?

Tomku,zajrzyj na faq grupy,na strone J.Werbinskiego-adres znajdziesz pod
postami pisanymi przez niego. Ja osobiscie ci polecam do wyboru 2 diety na
ktorych naprawde nie bedziesz glodowal a zrzucisz z siebie zbedne
kilogramy:to jest Metoda M Montignaca lub dieta optymalna.Obie diety
wymagaja jednak do prawidlowego stosowania przeczytania ksiazeczki."
Jesc,aby schudnac"M.Montignac a w drugim przypadku ktoras z ksiazeczek
J.Kwasniewskiego.Oczywiscie w internecie znajdziesz tez pomoc .Do tego
pomysl o umiarkowanym na razie wysilku fizycznym,moze na razie spacery,jesli
prowadzisz siedzacy trub zycia,plywanie,bieganie zbyt obicazy ci stawy
kolanowe.Zreszta musisz wybrac taka forme aktywnosci fizycznej,ktora nie
bedzie dla ciebie udreka,a stanie sie elementem codziennym.Zrzucenie 20 kg
nie jest trudne pod warunkiem,ze tego naprawde chcesz, i bedziesz sobie
umial odmowic tego,co do tej pory sprzyjalo nadwadze-malo napisales o
sobie,moze to czipsy,moze slodycze,moze piwo?Gdy sobie postaiwsz wyrazny cel
i bedziesz do niego uparcie dazyl-schudniesz.Gwarantuje.Pozdrawiam HAfsa-
odchudzona o 32 kg

6. Data: 2003-06-30 11:01:53

Od: " goondoljerzy" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomy <z...@p...onet.pl> napisał(a):

> Temat chyba standartowy ale potrzebuje schudnac z 20kg (186 przy 110). Jak
> to najskuteczniej i najszybciej zrobic?

Witaj. Najszybciej to glodowka na niskokalorycznych warzywkach + umiarkowany
wysilek fizyczny, ale powrot do czesci nadwagi pozniej gwarantowany.
Najskuteczniej to rozumiem, ze trwale. Wiec, jak ktos przede mna zauwazyl,
albo DO, albo MM, albo twoja wlasna inwencja: analiza tego co jesz i trwale
wyeliminowanie z diety najbardziej tuczacych skladnikow.
Z mego doswiadczenia: modyfikacje i obietnice, ze tego czy tamtego bede jadl
mniej, kiepsko skutkuja. Zwlaszcza jesliw domu sa inni, ktorzy sobie
dogadzaja.
Powodzenia.

7. Data: 2003-06-30 11:21:23

Od: "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomy" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czesc,
>
> Temat chyba standartowy ale potrzebuje schudnac z 20kg (186 przy 110). Jak
> to najskuteczniej i najszybciej zrobic?

Ja jadę już miesiąc na diecie tłuszczowej - nic nie liczę, po prostu jem
tłusto i nie jem węglowodanów. Ze cztery razem nachlałem się na imprezie ale
generalnie nie wpłynęło to na moją wagę. Na razie jestem chudszy o 9 kg ale
jeszcze ze 20 do zgubienia. Ogromną ilość informacji na ten temat znajdziesz
w wątku http://www.sfd.pl/topic.aspwhichpage=1&topic_id=3016
6

A.

8. Data: 2003-06-30 12:00:04

Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

4> Ja jadę już miesiąc na diecie tłuszczowej - nic nie liczę, po prostu jem
> [...]
ale
> jeszcze ze 20 do zgubienia. Ogromną ilość informacji na ten temat

Tracisz na wadze, ale co tracisz? Tluszcz, czy miesnie? Z tego co czytalem
Keto (dieta polegajaca wlasnie na wyeliminowaniu weglowodanow) prowadzi do
spadku wagi, ale w bardzo duzej mierze jest to spadek ilosci miesni, a nie
tluszczu.

pozdrawiam,
Merlin

--
Tomasz 'Merlin' Kolinko
"Fear kills more people than death."

9. Data: 2003-06-30 12:35:53

Od: "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> spadku wagi, ale w bardzo duzej mierze jest to spadek ilosci miesni, a nie

Poczytaj dokładniej ;)

A.

10. Data: 2003-06-30 14:04:44

Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poczytaj dokładniej ;)

Przejrzalem watek, ktorego adres wskazales. Faktycznie wyniki, ktore
prezentuja Ci ludzie sa ciekawe, ale warto podkreslic, ze oprocz duzej
ilosci tluszczu biora takze ogromne ilosci protein, ktore odpowiadaja za
budowe miesni.

Osobiscie nie moglbym jednak tak tlustych rzeczy jesc caly czas i dlatego
pozostane przy tym, co opracowuje w tej chwili :)

pozdrawiam,
Merlin

--
Tomasz 'Merlin' Kolinko
"Fear kills more people than death."
gen. George Patton

Głosowanie nad nowym opisem grupy wegetarianizm
CFV1: pl.soc.wegetarianizm (glosowanie)
CFV1: pl.soc.wegetarianizm (glosowanie)
Chudnięcie w 2 miesiące - super wysiłek
moje rezultaty