Jak żyć, co jeść?

21. Data: 2016-09-08 17:09:39

Temat: Re: Jak żyć, co jeść?
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-09-07 21:59, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:
> Qrczak poleca:

miacych/jadlospisy-dla-mam-karmiacych-piersia/

> A coś dla ojców broniących piersia własną?

Stejka i omleta z piętnastu jajów.
https://www.youtube.com/watch?v=_b_YkgANRdE

22. Data: 2016-09-08 17:10:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Sep 2016 16:02:05 +0200, wolim napisał(a):

> Czy Ty aby nie przesadzasz z tą dietą dla karmiącej?
>
> Wystarczy tylko nie przyprawiać przesadnie i ograniczyć smażone.
>
> Wszelkie gulasze, potrawki, zupy, gołąbki (ostatecznie można zjeść sam
> farsz bez kapusty), pierogi, klopsiki, ryby, itp., itd. Z ziemniakami, z
> ryżem, z makaronem, z kaszą. Wybór jest ogromny.

Dokładnie tak i każdy (łącznie z Wątkodawczynią...) o tym wie. No ale ten
wątek nie powstał po to, aby coś wnieść czy zyskać, lecz powstał z potrzeby
lansu, powiedzmy to wprost. Przecież w necie dietetycznych porad dla
karmiących jest żtp. po kokardkę i nie trzeba aż domagać się ich tutaj,
wśród ludzi, którzy taką dietą się raczej nie zajmują, o czym
Wątkodawczyni, z racji swego wieloletniego tutaj pobytu, bardzo dobrze wie.
Gratulacje z okazji urodzenia dziecka już w usenecie jakiś czas temu były
(także ode mnie) i przebrzmiały, a że nie jest to temat do ciągłych
roztrząsań, więc chyba Wątkodawczyni poczuła się niedoceniona, zapomniana?
Przecież gdyby rzeczywiście chodziło o porady, to o wiele lepszą drogą dla
niej są strony i fora dla matek karmiących, a jest pół światu tego kwiatu:
https://www.google.pl/search?q=dieta+karmi%C4%85cej+
menu&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&ei
=73rRV6iTA-Sv8we27ouwCg

Zatem z mojej strony - PONOWNIE WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! Świetnie, że się
zdecydowała na dziecko, to wielki plus dla niej, dla programu 500+, dla
PiS, dla społeczeństwa - iwogle cieszmy się wszyscy.
Ewo, ponowne gratulacje! Pamiętamy o Tobie jako o świeżo upieczonej matce,
spokojnie karm swego bobaska :-)

--
XL i oto ostatni post z postnej puli wyczerpany i teraz to już mi tylko
zęby w ścianę wbić pozostało - cóż :-))

23. Data: 2016-09-08 17:16:23

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tak, chwilowo sama robię za dżersejkę.

Widać sobie zasłużyłaś.

24. Data: 2016-09-08 17:18:51

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-09-08 16:02, obywatel wolim uprzejmie donosi:

Może lubi spać w nocy?

25. Data: 2016-09-08 17:32:18

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

miacych/jadlospisy-dla-mam-karmiacych-piersia/

> Internet mam pod tym kątem przekopany.
> Z tej strony zeżarłabym wszystko (zdjęcia bardzo ładne!), ale prawie nic
> nie spełnia kryteriów.
> Brali pod uwagę chyba tylko kaloryczność.

Może.
Ale obrazek też może zainspirować.
I o pulpetach jeszcze sobie przypomniałam.
I królik jest z tych najmniej uczulających.

A fora dla karmiących serdecznie odradzam - nierzadko opanowane przez
faszystki żywieniowe albo matki bolejące.

26. Data: 2016-09-08 17:37:56

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zęby w ścianę wbić pozostało - cóż :-))
> Zapraszam do obejrzenia nowych, serowarskich albumów:

No idź, a jak już tak ci się gotuje, to może krupnik zrób.

rzyćliwie

27. Data: 2016-09-08 17:41:13

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jest pół światu tego kwiatu:
> https://www.google.pl/search?q=dieta+karmi%C4%85cej+
menu&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&ei
=73rRV6iTA-Sv8we27ouwCg

Znalazłam się na szóstym miejscu! Brawooo!!!

28. Data: 2016-09-08 17:53:17

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-09-08 o 17:18, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-09-08 16:02, obywatel wolim uprzejmie donosi:

> Może lubi spać w nocy?

Ja tam przeszedłem już dwa etapy niemowlęctwa u moich dzieci i raczej
noce z żoną przesypialiśmy.

29. Data: 2016-09-08 18:20:58

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-09-08 17:53, obywatel wolim uprzejmie donosi:

Ale z Ewą raczej chyba nie spałeś...

30. Data: 2016-09-08 18:57:25

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> I o pulpetach jeszcze sobie przypomniałam.
> I królik jest z tych najmniej uczulających.

Nawet jest rozczulający -- taki malutki, puszysty kłebuszek.

Jarek

--
Zginęły ślepe, ufne tak, puszyste kłębki dwa
Bezradne na tym świecie złym, nie wiedząc kto je zdławił

Banalnie proste do zrobienia, tanie i pyszne !!
Nie ma mnie.
już niedługo aktualne
Virtualcourthouse.info CHILD RAPISTS
Dekoracje kuchenne