Jak żyć, co jeść?

61. Data: 2016-09-10 13:48:06

Temat: Re: Jak żyć, co jeść?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.09.2016 o 20:34, Trefniś pisze:

> Dołączam, mimo statusu "czytający, acz milczący" :)
>
> Jeśli ktoś śmie pisać o lansowaniu, to tak - bardzo dobry, pożądany
> powód, oczekiwany i całkowicie uzasadniony!
> Zapraszam Ewę do lansowania się też na pl.regionalne.wroclaw!

To może jak będę szukać śpiochów, pieluch albo miejsca w przedszkolu. ;)

> A jeśli się wstydzi

A niby jest czego???

> Zdrówka dla Mamusi! Niech się dzieciątku zdrowo, dobrze, dostatnio i
> szczęśliwie żyje!
> I co też ważne - smacznie!

Dzięki! Super, że są jeszcze ludzie, którzy potrafią gratulować bez
jadu, mimo że nie zawsze nam po drodze. :)

Ewa

62. Data: 2016-09-10 17:26:01

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> BTW Właśnie sobie uświadomiłam, że mój pierwszy w życiu post na grupach
> dyskusyjnych napisałam na psd, założyłam wtedy wątek pt. "Co z tą
> kolką?" A było to ok. 13 lat temu. ;)

Historia lubi się powtarzać.

moje psd zaczęło się od "dziecka na weselu"

63. Data: 2016-09-10 20:40:37

Od: "samya" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> BTW Właśnie sobie uświadomiłam, że mój pierwszy w życiu post na grupach
> dyskusyjnych napisałam na psd, założyłam wtedy wątek pt. "Co z tą kolką?"

No coz, historia zatoczyla kolo :)
Niech moc bedzie z Toba przez pierwsze 3 miesiace :)

Pozdrawiam
@

Banalnie proste do zrobienia, tanie i pyszne !!
Nie ma mnie.
już niedługo aktualne
Virtualcourthouse.info CHILD RAPISTS
Dekoracje kuchenne