Jaka kuchenka elektryczna ??? Plizzz

1. Data: 2004-09-22 14:18:55

Temat: Jaka kuchenka elektryczna ??? Plizzz
Od: "Yaro" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Grupowicze :-), w zwiazku z tym ze położyli na mnie zlew na
pl.rec.dom pisze do Was :-)

Mam problemsa. Otóz niedługo sie wprowadzam do mieszkania, gdzie niestety nie
bede mógł miec kuchenki gazowej, a elektryczną. I teraz nie wiem jaką kupic???
Czy do zabudowy czy taka normalną puszke.
Nie znam sie ani na gotowaniu na takiej kuchence, ani na tym jakiej są
jakosci i na co zwrócic uwage przy zakupie.
Sa czasem jakies promocje w Avansie, czy Media Markceie i moszna kupic
kuchenke z piekarnikiem za 2000 zł. Ale z tego co wiem standardowe ceny są
ok. 2000 zł za "pudło", i 3000 zł za zabudowe.
Piekarnika używam dość rzadko, wiec w sumie myslalem, ze moge kupic samą
płyte pod zabudowe. A pozniej ewentualnie dokupic piekarnik.
Poradźcie mi prosze na co mam sie zdecydowac???
I na co zwracac uwage? Czy kupic cos w promocji, czy lepiej dołozyc pare
złotych i kupic cos lepszego ( np. zuzywającego mniej pradu??? ), nie mam
zielonego pojecia.

Dzieki wielkie
Pozdrowka
Yaro

1. Data: 2004-09-22 14:49:44

Temat: Re: Jaka kuchenka elektryczna ??? Plizzz
Od: Vefour <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> złotych i kupic cos lepszego ( np. zuzywającego mniej pradu??? ), nie mam

Czesc,

Czy do zabudowy czy wolnostojaca to kwestia wyłacznie gustu i ceny - sporo
firm robi to samo w dwóch wariantach, ten pierwszy z reguły droższy. Tu
musisz sam zadecydować.

Z piekarnikiem tak samo - jak nie potrzebujesz, dokup wtedy gdy najdzie
taka potrzeba. Ja nie za bardzo wyobrażam sobie gotowanie bez piekarnika,
ale to teoria, bo w praktryce przez póltora roku żyłem na mikrofali jako
quasi peikarniku i nawet ciasta droźdźowe wychodziły. Co nie zmienia faktu,
że jak chcesz się bawić w gotowaniepiekrnaiuk jest baaardzz wysoko na
liście priorytetów.

Co do jakości - pewnie, zawsze lepiej kupić coś lepszego - to znowu Twoja
decyzja, trudno za Ciebie deydować. Jak Cię stać, kup zamiast płyty
ceramicznej elektrycznej płytę indukcyjną. O wiele lepszy patent.

Na co zwracać uwagę? Znów trudno ogólnie ocenić, za 2k - 3k masz sporo
kuchenke o zbliżonych mozliwościach. Wazne aby grzałki miała z dołu i góry,
dobrze by było, aby mozna sterować ich uruchomieniem - ale to chyba każa ma
(cho cholera prawie nikt nie wymysla NIEZALEŻNEGO sterowania temp. od dołu
i góry !!!). Sprawdź też moc - im wiecej tym lepiej.

Podsumowując - przy tak ogólnych wymaganiach kup najładniejszą na jaka Cię
stać :)

--
Vefour.pl

1. Data: 2004-09-23 14:17:49

Od: "Yaro" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i góry !!!). Sprawdź też moc - im wiecej tym lepiej.
>
> Podsumowując - przy tak ogólnych wymaganiach kup najładniejszą na jaka Cię

Hmm, i wlasnie jakos tak mniej wiecej zrobie, ze kupie samą płyte ceramiczną.
Piekarnik zawsze moge dokupic później :-).
Dzieki :-))))))

Pozdrowka
Yaro

1. Data: 2004-09-23 16:33:34

Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm, i wlasnie jakos tak mniej wiecej zrobie, ze kupie samą płyte
ceramiczną.
> Piekarnik zawsze moge dokupic później :-).
> Dzieki :-))))))
.
Jednakowoż - cena dwóch niezależnych urządzeń jest sporo wyższa niż kuchenki
do zabudowy.
Pozwiedzaj trochę sklepy - mnie już kilka razy udało się kupić znacznie
taniej sprzęt z wystawy, konieć serii, starszą wersję itp. - a w pełni
funkcjonalne.

Natalia

wino z czeremchy
nalewka z jezyn