Re: Jaka lampa do łazienki?

Data: 2004-07-09 11:37:37
Temat: Re: Jaka lampa do łazienki?
Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>

On Fri, 9 Jul 2004 13:16:16 +0200 I had a dream that Jarek P.
<jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> wrote:
> To może lepiej pomyśl nad siakims inteligentnym włącznikiem światła? ;-)

Jak będę miał dużo córek (na co się zanosi), to na pewno w łazience
światło gasnąć nie będzie ;)

> Oj, ale to nie kwestia nienormalności, tylko wręcz przeciwnie właśnie :-)

No to mam nienormalną, ale nam naprawdę dobrze przy _naszych_
energooszczędnych :)

> No właśnie ten pierwszy się przegrzał. Zajęło mu to dwa lata co prawda, ale
> jednak. Obecny z Ikei jest również pod 60W przystosowany, ale szkło jest od
> żarówki minimalnie bardziej odsunięte, przez co się (mam nadzieję) mniej
> nagrzewa a i chłodzenie jest tam lepsze. Kupując go również miałem dylemat
> "a co jak ten się też przegrzeje", ale w końcu stwierdziłem, że nowy plafon
> za 20zł raz na dwa lata mogę kupować.

Dzięki. Takie jeszcze pytanie - czy światło dwóch żarówek 75 W jest
słabsze/takie same/mocniejsze od jednej żarówki 100 W?
Wbrew pozorom to nie jest takie głupie pytanie...