Re: ==> ?? Jaka lodówka. Ariston,Candy , Liebheer, Whirepool ???

1. Data: 2003-01-02 11:34:57

Temat: Re: ==> ?? Jaka lodówka. Ariston,Candy , Liebheer, Whirepool ???
Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiam jaka, ale nie Whirlpool
Ja takową mam. Nie podoba mi sie jej praca jest głośna głownie podczas
małych nastawów chłodzenia. Przy wiekszych jest lepiej.
Boscha ma mój brejdak i mu sie 2 razy zepsół :-/ .
Słyszałem ze elektrolux robi dobre lodówki.

1. Data: 2003-01-03 22:14:43

Od: wojsyl <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

krzysiek wrote:
> [...]
> Boscha ma mój brejdak i mu sie 2 razy zepsół :-/ .
> Słyszałem ze elektrolux robi dobre lodówki.

Ja mialem kiedys elektroluxa, teraz zanussi,
do obydwu nie mam zastrzezen.

--w

na mrowki: globol?
farby wapienne