[wawa] gdzie gruba wykladzina pcv?

1. Data: 2003-01-02 13:30:27

Temat: [wawa] gdzie gruba wykladzina pcv?
Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuje polozyc jak najgrubsza wykladzine pcv w malym pokoiku (zeby
ocieplic podloge na ktorej lezy terakota). W Komforcie maja takie 4 mm, a
podobno sa grubsze tylko ze oni nie sprowadza mi takiej malej ilosci.
Moze wiecie gdzie jeszcze mozna popytac o taka wykladzinke?
A moze znacie jakies inne PROSTE sposoby na ocieplenie podlogi (tak zeby
dziecko moglo spokojnie posiedziec sobie na niej swoja mala pupa).
Nie chce wykladzin dywanowych ani dywanow - to musi byc cos dobre dla
alergikow i cos co mozna latwo utrzymywac w czystosci.
Z gory dzieki za porady i pozdrawiam noworocznie :)
--
Małgorzatka

1. Data: 2003-01-02 15:30:49

Temat: Re: [wawa] gdzie gruba wykladzina pcv?
Od: Krzysztof <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-01-02 14:30, Użytkownik Małgorzatka+ napisał:
> [...]
> alergikow i cos co mozna latwo utrzymywac w czystosci.
> Z gory dzieki za porady i pozdrawiam noworocznie :)

W takim razie kupuj ta wykladzine 4mm i pod nia poloz pianke ok 2-3mm,
taka sama pianke jak kladzie sie pod panele. Ja u siebie mam tak
zrobione i jest w miare cieplo, tylko ze moja wykladzina jest baaardzo
cienka. Jedyny problem jak sie pojawia to to ze pod ciezkimi rzeczami
(meble, krzesla,stoly) zostaja spore slady, wygniecenia. Reszta bez zarzutu.

PS Te zagniecenia po jakims czasie wracaja do normy ale zawsze.

1. Data: 2003-01-03 08:40:22

Od: "Sebastian \(Poczta - e-mail\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cienka. Jedyny problem jak sie pojawia to to ze pod ciezkimi rzeczami
> (meble, krzesla,stoly) zostaja spore slady, wygniecenia. Reszta bez

Też chciałem to samo zaproponować ;-))) Nie mam praktycznego doświadczenia,
ale chyba powinno być OK, z uwagami jak w/w. Piankę można dać nawet
podwójnie, lub czasami jest taka gruba pianka 5mm (jakieś 3 lata temu
takowe widziałem, ale obecnie nigdzie nie widzę), lub takie zielone
(najczęściej) płyty także pod panele podłogowe.

1. Data: 2003-01-04 23:08:46

Od: "jack blues" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzatka+" <m...@i...pl> napisał w
wiadomości news:av1eta$oh1$1@news.tpi.pl...

> [...]
> alergikow i cos co mozna latwo utrzymywac w czystosci.
> Z gory dzieki za porady i pozdrawiam noworocznie :)

Jest tez taka zielona gabka - chyba w conajmniej 2 grubosciach. Mam pod
wykladzina i jest baardzo miekko i cieplo
Kupione w Komforcie.

Pozdrawiam
Piotrek

1. Data: 2003-01-07 12:52:30

Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziekuje za wszystkie rady. Nie pozostaje mi nic innego jak gnac do
Komfortu po zielona pianke i gruba wykladzinke (sa dostepne - wiem bo
dzwonilam :)
Jeszcze raz dzieki i pozdrawiam,
Malgorzatka

Re: ==> ?? Jaka lodówka. Ariston,Candy , Liebheer, Whirepool ???
na mrowki: globol?
farby wapienne
parkiet dębowy
woda w lodowce Whirpool