Re: Jaka matka taka córka?

Data: 2009-11-03 14:15:53
Temat: Re: Jaka matka taka córka?
Od: Józefinka <k...@p...onet.pl>

On 3 Lis, 14:23, Janusz Wiszniewski <s...@a...pl> wrote:

> Dlaczego niezdrowa? A co, chora jesteś?

> Kotuś, kontemplacja to, z polskiego na nasze, po prostu obserwacja i nie
> bardzo chyba można 'kontemplować nad sensem'.

> Pytałem o konkrety, ale dobra, zostawmy już to, bo faktycznie robi się z
> tego jakaś masakra.
> --
> Pozdrawiam,
> Janusz Wiszniewski

Wiesz Januszu co powoduje, że rozumiemy sie tak dobrze?
Oboje pragniemy tego samego, mianowicie nadnormatywnego podniecenia
wszystkich zmysłów.
Naturalnie nie po to by powodować nimi w sypialni, bo jesteśmy
wystarczająco
zmysłowi i kochliwi.
Potrzebujemy stale tego żaru w umyśle by nas nosił w egzystencji -
często szarej i przeciętnej.
Po to by chciało sie rano wstać, po pracy w uniesieniu nim wrócić do
domu a potem
napawać się nią na dobranoc.
Hmm... smutna ta kolej rzeczy, że to całe uniesienie kończy się zanim
sie nią człowiek rozsmakuje - osobiście bardzo mnie to smuci. Gdyby to
zależało ode mnie do celebrowała bym każdy dzień, dotyk, spojrzenie,
uśmiech, wspólna przygodę, radość - jak ten pierwszy raz. Niestety
życie jest inne i nie zawsze, albo prawie wcale nie mamy
tego czego pragniemy. Coś w nas pęka .. czasem jednostronnie i nawet
doraźne świętowania nie są odświętne. Co więcej podejrzewam, ze gdyby
dobry los ofiarował nam(takim jak my) zmierzenie sie z upragnioną
rzeczywistością(naturalnie adekwatnie do osobistych oczekiwań),
przerosła by ona nas niepomiernie. Okazało by się zapewne, ze jak to
mówi mądra kiega ; "nie wprzęgajcie osła i konia w jedno jarzmo bo
obydwoje cierpią" Oto tak.
Covey... cudów w sercu nie czyni, ale pomaga racjonalnie myśleć ...
wrócić na uczęszczany stabilny stary tor, naprostować kurs wpierw
obrany i szybciej wolniej zmierzać do ostatecznej stacji zwanej-
rodzinny grobowiec z włoskiego marmuru. :-/
--
jilett lirycznie