Jaka pralka do ok 1200 zł

31. Data: 2015-09-07 15:35:12

Temat: Re: Jaka pralka do ok 1200 zl
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Miroo napisał:

> Potwierdzam, prosta lodówka Bosch (modelu nie pamiętam) wydaje odgłosy
> jakby brygada krasnoludków coś ciągle nawiercała lub do(od)kręcała
> wkrętarką.

Tak to jest, jeśli ta sama firma robi lodówki, wiertarki i wkrętarki.
A w dodatku jej dział R&D wziął się za miniaturyzację, zaś marketing
stara się upchnąć produkty gdzie tylko się da.

--
Jarek

32. Data: 2015-09-07 19:39:58

Temat: Re: Jaka pralka do ok 1200 zł
Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-05 o 14:12, Kris pisze:
> LG- używamy już z 5 lat i zero problemów

Jak używamy?
Raz dziennie czy 3 razy dziennie czy raz na tydzień?

33. Data: 2015-09-07 20:25:36

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 7 września 2015 19:40:00 UTC+2 użytkownik cef napisał:

> Jak używamy?
> Raz dziennie czy 3 razy dziennie czy raz na tydzień?

5-6razy na tydzień.

34. Data: 2015-09-07 21:28:07

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-07 o 20:25, Kris pisze:

> 5-6razy na tydzień.

Hmmm, ja jakoś nie mam zaufania do LG.
Miałem kiedyś telewizor tej firmy i się "zużył"
po kilku latach :-). Teraz szukam lodówki i owszem
design LG całkiem niezły, ale jak sobie przypomnę
ten telewizor, to LG skreślam :-)

35. Data: 2015-09-07 21:39:09

Od: JK <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-07 o 21:28, cef pisze:

> [...]
> po kilku latach :-). Teraz szukam lodówki i owszem
> design LG całkiem niezły, ale jak sobie przypomnę

No to rzeczywiście, masz niezaprzeczalnie wielkie doświadczenie w
dziedzinie jakości produktów firmy LG. Takich ekspertów nam trzeba.

JK

36. Data: 2015-09-07 22:21:11

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-07 o 21:39, JK pisze:

> No to rzeczywiście, masz niezaprzeczalnie wielkie doświadczenie w
> dziedzinie jakości produktów firmy LG. Takich ekspertów nam trzeba.

Mogę dorzucić jeszcze telefon - też beznadziejny :-)

37. Data: 2015-09-07 22:52:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Sep 2015 21:28:07 +0200, cef napisał(a):

> [...]
> po kilku latach :-). Teraz szukam lodówki i owszem
> design LG całkiem niezły, ale jak sobie przypomnę

Czyli szukasz sprzętu na lat 20?
3-]

38. Data: 2015-09-07 22:52:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Sep 2015 22:21:11 +0200, cef napisał(a):

> Mogę dorzucić jeszcze telefon - też beznadziejny :-)

Daj. Podam adres.

39. Data: 2015-09-08 03:33:15

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Irokez" <n...@w...pl> wrote in message
> [...]
> z rurek (o wysokich częstotliwościach, nie kompresor), co słychać nawet
> podczas oglądania filmów na kinie domowym.

A po czym poznajesz, że to nie kompresor?
Silnik kompresora może mieć zasilanie inne niż 50Hz
i wydawać z siebie inne odłosy niż przyzwyczajony jesteś
słyszeć w innych lodówkach.

Jak próbowałeś już wyeliminować te odgłosy?
Czy zmieniałeś już położenie/wypoziomowanie lodówki?

> Rodzicom kupiłem LG z inverterem i jest cisza mimo różnicy chyba 5dB na
> tych śmiechu wartych plakietkach klejonych na wszystkich lodówkach.

Różnica 5dB to bardzo dużo! To logarytmiczna skala!

> Ma ta lodówka Boscha też oczywiście inne totalnie spierdolone funkcje do
> których trzeba się przyzwyczaić.

Jakie?

40. Data: 2015-09-08 03:36:01

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"cef" <c...@i...pl> wrote in message

> [...]
> po kilku latach :-). Teraz szukam lodówki i owszem
> design LG całkiem niezły, ale jak sobie przypomnę

LG to obecnie jeden z liderów na rynku TV...
Bardzo się zmieniła ta firma od czasów lat 90-tych.
Sam mam flat panel LED od LG i jestem zadowolony.

Wymiana wyswietlacza w lodowce samsung
History of Mathematics: Brief Version (Victor J. Katz)
Odkurzacz do liści - ma ktoś z was?
Boazeria - zrywać ?? czy zostawić ???.
Płyta kanałowa żerańska.Jak rozwalić?