Re: Jaką pralkę wybrać?

From: "PM" <p...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Jaką pralkę wybrać?
Date: Sat, 22 Nov 2008 20:46:57 +0100

"TomekD" <t...@p...onet.pl> wrote in message
news:gg8m0p$rfs$1@news.onet.pl...

> "Ewa" <n...@n...pl> wrote in message

> Od 4 miesięcy mam pralkę 13420 i raczej nic złego powiedzieć o niej nie
> mogę.
> Nigdy nie porównywałem wskazań czasu na wyświetlaczu z zegarkiem ale nie
> zauważyłem aby były jakieś wyczuwalne różnice.
> Z tym czasem prania to chyba chodzi o coś innego.
> W tej chyba wszystkie pralki mają sterowanie elektroniczne. Efektem
> ubocznym są 'ułatwienia' dla użytkowników polegające na tym że na każdym z
> programów masz ograniczoną możliwość zmiany parametrów (temperatura,
> wirowanie etc) do tych optymalnych dla danego programu.
> [...]

Witam

Szczególy pięcioletniej gwarancji

http://www.electrohome.pl/themes/banery/time_manager
.pdf

modele 13420 i 13620 różnią się tylko wielkością wyświetlacza.
można sobie ściągnąć instrukcje ze strony electroluxa i porównać.
Bebechy są takie same.

Co do zabrania starej pralki: jak się interesowałem zakupem (stara pralka
zaczęła 'padać' ale jeszcze jakoś zipie, więc czekam na zgon totalny) to w
sklepie

http://www.electromarket.pl/document--110.html biorą za to 40PLN + opłata za
dowóz.

Pozdrawiam.