Jak dobrze, że nie ma pani Be

1. Data: 2003-12-21 15:48:03

Temat: Jak dobrze, że nie ma pani Be
Od: "d." <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

I okazało się, że mimo "triumfalnego" wyjścia pani Be z prk latem tego roku,
grupa istnieje ( te jej "ostatni gasi światło" - ostatnia :->>> gasiła nasza
droga cherokee - ot nauczycielka) i jest dynamiczna. A hooYa 80 post na
miesiąc, z czego większość popełnia założycielka.
Ale w przewdeniu Świąt Bożego Narodzenia wybaczmy pani Be jej poziom i
pozwólmy wrócić na prk.
Mam takie skojarzenie, że obecnie pani Be to jak Saddam Husajn złapany przez
bohaterskie amerykańskie oddziały niosące pokój.
d.

1. Data: 2003-12-21 15:57:21

Temat: Re: Jak dobrze, że nie ma pani Be
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo zaluje, ze Magda tak rzadko pisze na prk!

1. Data: 2003-12-21 17:57:09

Temat: Re: Jaka szkoda, że nie ma pani Be
Od: "Ewa" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie też brakuje tutaj Magdy, Jej wspaniałych przepisów, a także opowieści
dygresyjnych, które bardzo lubiłam czytać. E.

1. Data: 2003-12-21 18:23:35

Od: "d." <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mnie też brakuje tutaj Magdy, Jej wspaniałych przepisów, a także opowieści
> dygresyjnych, które bardzo lubiłam czytać. E.

opowieści dygresyjne, czyli smędzenie o dupie Maryni.
Dobrze, ze jej nie ma.
Była niestrawna, a to grupa dyskusyjna o pysznym żarełku.
d.

1. Data: 2003-12-21 18:37:23

Od: "Kasia" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> opowieści dygresyjne, czyli smędzenie o dupie Maryni.
> Dobrze, ze jej nie ma.
> Była niestrawna, a to grupa dyskusyjna o pysznym żarełku.
> d.

ech! czlowieku...
tyle jadu pomieszanego z glupota i prostota...
przed swietami dalbys/dalabys sobie sianka wigilijnego!

A Magdalenie B wesolych swiąt! bardzo Jej brakuje.

K.

1. Data: 2003-12-21 18:52:52

Od: "d." <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@g...pl> napisał w wiadomości news:DLlFb.174211
> ech! czlowieku...
> tyle jadu pomieszanego z glupota i prostota...
> przed swietami dalbys/dalabys sobie sianka wigilijnego!

Trzeba było czytać wypowiedzi pani Beeeee przez ostatnie pół roku.
Wtedy byś poznała mieszaninę jadu, głupoty i prostactwa.
I czytaj ze zrozumieniem pilota wątku. Tam napisane jest, że pani Beeee
kojarzy mi się z Husajnem i że może wrócić z okazji Świąt Bozego Narodzenia,
choć się skompromitowała tu absolutnie.
Madzia, wróć! Nie będziemy Ci zaglądać w zęby!
d.

1. Data: 2003-12-21 18:52:54

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> A Magdalenie B wesolych swiąt! bardzo Jej brakuje.
>
> K.

To sie z nia umow :)
Ilona

1. Data: 2003-12-21 19:33:06

Od: "Monia" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Trzeba było czytać wypowiedzi pani Beeeee przez ostatnie pół roku.

Ja czytałam dłużej niż pół roku i bardzo je cenię. Także życzę
Magdzie Wesołych Swiąt. m.

1. Data: 2003-12-21 20:37:01

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Madzia zawsze miala dobre rady i swietna z niej kucharka. Czyzby d. to
TROLL?
Dorota (Wroclaw)

1. Data: 2003-12-21 21:15:51

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Czyzby d. to TROLL?

no pewnie - to zmutowana dzdzownica!

karp w galarecie - jaki sos
ciastka, polewa????????
życzenia świąteczne + chwalę się - strudel zrobiłem [P]
Łosoś na Wigilię
Jeszcze raz Was prosze o pomoc- kiszona glowka kapusty???