Re: Jaka temperatura w mieszkaniu spoldzielczym?

From: "Piotreczek" <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Jaka temperatura w mieszkaniu spoldzielczym?
Date: Tue, 12 Nov 2002 19:28:44 +0100

Użytkownik "Grzes" napisał w wiadomości > Witam.

> Prosze o podpowiedz - jaka powinna byc temperatura pokojowa w mieszkaniu
> spoldzielczym? W tej chwili mamy 18stopni, ale jest, qrna, zimno.
Mieszkamy
> na "szczycie", wiec mamy dodatkowe chlodzenie z sufitu.
> Jednak dodatkowo - grzejniki sa, hm, cieple, daleko im do bycia goracymi.
> Czy mozemy domagac sie od spoldzielni czegos? No wlasnie - czego?
> Zwiekszenia temperatury wody w obiegu grzewczym?

Teraz chyba nie ma takich norm. W mieszkaniu powinno być tak, żebyś Ty czuł
się komfortowo. Przecież płacisz za zużyte ciepło! Jak dla mnie 18 stopni to
masakra, przy 22 już narzekam. Popytaj sąsiadów, jak im też chłodno to
znaczy, że jest źle ustawiona automatyka pogodowa w węźle cieplnym. Zróbcie
zmasowany atak telefoniczny na dział techniczny spółdzielni i powinni
przeregulować. U nas pomogło (właśnie dziś grzejniki zrobiły się wyraźnie
gorące).
Ewentualnie w dzień wolny od pracy zadzwoń do pogotowia SPEC, oni przyjadą,
zrobią i rachunek wystawią spółdzielni.
Drugie wyjście, to (jak już ktoś radził) powiększ sobie grzejniki.

Powodzenia, trzymaj się ciepło,

Piotr.

--
Bezplatny dostep 0 20 9 4 3 4 ISDN/V90/V110 (Warszawa)