Jaka to linia energetyczna i minimalna odległość...

1. Data: 2014-01-06 14:28:47

Temat: Jaka to linia energetyczna i minimalna odległość...
Od: krak <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
zastanawiam się nad zakupem mieszkania, problem w tym że przed budynkami
biegnie linia energetyczna (110kv?)
Czy ktoś by mógł potwierdzić jaka to linia i czy odległość 10metrów od
przewodów do ściany budynku jest wartością bezpieczną i zgodną z przepisami?

zdjęcie sytuacyjne:
http://postimg.org/image/rkm7y6z05/

2. Data: 2014-01-06 15:04:07

Od: "t-1" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krak" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy ktoś by mógł potwierdzić jaka to linia i czy odległość 10metrów od
> przewodów do ściany budynku jest wartością bezpieczną i zgodną z

Masz tu przykładowe dwa opracowania z różnych punktów widzenia.
Wnioski wyciągnij sam.

http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source
=web&cd=15&ved=0CEYQFjAEOAo&url=http%3A%2F%2Fpluton.
pol.lublin.pl%2F~borowik%2Fdomowa%2Fpliki%2Fartykuly
%2Fpem.pdf&ei=B7TKUqTTDILOtQbMgIHoDQ&usg=AFQjCNEcu1A
Glm6rp-2cVL9CzJAJmeYr7g&bvm=bv.58187178,d.Yms

http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source
=web&cd=18&ved=0CF0QFjAHOAo&url=http%3A%2F%2Fwww.pse
.pl%2Fuploads%2Fpliki%2Fzalacznik2-grudzien2011.pdf&
ei=B7TKUqTTDILOtQbMgIHoDQ&usg=AFQjCNFt2848D0wWRqlQsH
b41ykbJgakSg&bvm=bv.58187178,d.Yms

3. Data: 2014-01-06 16:52:13

Od: Jakub Rakus <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 06.01.2014 14:28, krak wrote:
> [...]
> Czy ktoś by mógł potwierdzić jaka to linia i czy odległość 10metrów od
> przewodów do ściany budynku jest wartością bezpieczną i zgodną z

Jest bezpieczne. Powiem więcej, szybciej dostaniesz raka jąder lub
prostaty od telefonu komórkowego który nosisz w kieszeni niż od tej
linii. Normy obowiązujące w Polsce dotyczące dopuszczalnych odległości i
natężeń pól od linii energetycznych są jednymi z najbardziej
wyśrubowanych w Europie.

Jakub Rakus

4. Data: 2014-01-06 17:02:41

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"krak" 52caaf8d$0$2184$6...@n...neostrada.pl

> biegnie linia energetyczna (110kv?)

IMO 2 razy po 110 kV.

Bezpieczeństwo? IMO pytanie żartobliwe.
Syczy, może ulec pęknięciu izolator, szpeci...

Pola elemagnetyczne to nie jest wszystko, co zagraża.

Ale chyba takie linie można już chować pod ziemię.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

5. Data: 2014-01-06 18:59:50

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Mon, 06 Jan 2014 17:02:41 +0100 osobnik zwany Eneuel Leszek
Ciszewski napisał:

> [...]
> izolator, szpeci...
>
> Pola elemagnetyczne to nie jest wszystko, co zagraża.
>
> Ale chyba takie linie można już chować pod ziemię.

można ale trzeba chcieć. W tym wypadku developerowi się nie opłaca. Ale
jak w Ursusie trzeba było zakopać by postawić kilka bloków to w moment
zrobili

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

6. Data: 2014-01-06 19:39:13

Od: "saskatchewan" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> można ale trzeba chcieć. W tym wypadku developerowi się nie opłaca. Ale
> jak w Ursusie trzeba było zakopać by postawić kilka bloków to w moment
> zrobili

W moim miescie tak samo.
Jak stację benzynową stawiali
to wycieli kable nad nią wiszace
i puścili ziemią.

7. Data: 2014-01-06 21:30:08

Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 6 Jan 2014 19:39:13 +0100, saskatchewan napisał(a):

> W moim miescie tak samo.
> Jak stację benzynową stawiali
> to wycieli kable nad nią wiszace i puścili ziemią.

A to nie jest jakis obowiazek energetykow ?
Jesli obowiazek nie wpisany do ksiegi wieczystej ...

J.

8. Data: 2014-01-06 21:43:09

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Mon, 06 Jan 2014 21:30:08 +0100 osobnik zwany J.F. napisał:

> A to nie jest jakis obowiazek energetykow ? Jesli obowiazek nie wpisany
> do ksiegi wieczystej ...

a to im przeszkadza?

9. Data: 2014-01-06 22:57:20

Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 6 Jan 2014 20:43:09 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> a to im przeszkadza?

Im nie, ale jak im wlasciciel nieruchomosci naliczy kary ...

J.

10. Data: 2014-01-06 22:59:26

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Mon, 06 Jan 2014 22:57:20 +0100 osobnik zwany J.F. napisał:

> Im nie, ale jak im wlasciciel nieruchomosci naliczy kary ...

pytanie co było w umowach.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?