Re: Jaka trawa i jak ?

Data: 2003-04-23 12:47:30
Temat: Re: Jaka trawa i jak ?
Od: l...@p...onet.pl

> l...@p...onet.pl napisał(a) w wiadomości:
> <0...@n...onet.pl>...
> deptać.
>
> Nie przemyslana to decyzja, bo wystarczyloby psa wytresowac, by tepil tylko
> mlecze.
> Wowczas tak pies jak i wlasciciel bylby zadowolony :)
>
> Pozdrawiam,
> Bpjea

Słyszałem, że pies może wyszukiwac grzyby w lesie, ale żeby tępił mlecze?
Wygryzanie nie pomoże bo natychmiast odrosną a przecież nie wykopie ich z
korzeniami. Zresztą nawet gdyby umiał to robić, to ja bym mu podziękował za
taką pomoc. Wolę rzadziej kosić bo zauważyłem, że wysoka trawa spowalnia ich
rozplenianie sie.
Pozdrawiam
Leszek