Jaką wybrac zmywarkę

1. Data: 2001-07-12 13:14:51

Temat: Jaką wybrac zmywarkę
Od: "Dorota Sierakowska" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z szanownych grupowiczów mógłby podzielic się swoją opinią na temat
zmywarek.
Stoje przed podjęciem decyzji o zakupie zmywarki (45 cm szer) i nie wiem
która nma najlepszy stosunek cena/jakość.
Dzięki

Dorota

1. Data: 2001-07-12 13:30:26

Temat: Re: Jaką wybrac zmywarkę
Od: "_Taunus_" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Dorota Sierakowska napisał(a) w wiadomości: <9ik818$6tu$1@news.tpi.pl>...
> [...]
>Stoje przed podjęciem decyzji o zakupie zmywarki (45 cm szer) i nie wiem
>która nma najlepszy stosunek cena/jakość.

co prawda nie bedzie to do konca odpowiedz na Twoje pytanie - ale ....

mam Whirlpoola (ADG 3556 -> 60cm - tu jest wiec roznica) - uzytkuje go
dopiero jakis miesiac ale uwazam, ze jest calkiem calkiem (ma co prawda 5
czy 6 programow - ale do tej pory uzywalismy tylko jednego ;-)) ->
Bio/Eco - i pewnie jeszcze dluuugo tak pozostanie - po prostu zmywa dobrze i
nie ma potrzeby uzywac innego)
zmywa cicho (chociaz w ktores tam fazie programu wydaje smieszne dzwieki -
na poczatku myslelismy, ze gdzies woda niezle leci ;-) - co prawda nie mam
porownania do innych - nawet u znajomych - ale wg mnie jest ok)

jesli masz miejsce - rozejrzyj sie lepiej wlasnie za 60cm (cena czasami jest
wrecz nizsza niz 45 - a zmiesci sie wiecej naczyn - w razie czego mozna
uruchomic zmywanie tylko w jednym koszu)

pozdrawiam,
Taunus

PS: jedyny "minus" jaki do tej pory zaobserwowalismy - to strasznie dlugi
czas zmywania (jakos tak 135 minut na programie Bio/Eco - byc moze to
normalne - ale jest to nasz pierwszy kontakt ze zmywarka i wydaje nam sie,
ze to straaaasznie dlugo - dlatego tez czesto zapuszczmy zmywanie na noc i
idziemy spac ;-)) - rano jak znalazl na sniadanko czyste naczynka)
jest jakis program szybki (ok 35 minut) - ale to do "swiezych" naczyn (a
wieczorkiem te ze sniadania to raczej do takich nie naleza ;-))

1. Data: 2001-07-13 08:35:56

Od: "arkus" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam Candy (wysoki model z udogodnieniami typu 1/2 wsadu, samoczyszczący
filtr, HPS, bardzo cicha praca, szybkie zmywanie tylko że 60 cm)
a moja mama i szwagier Amicę. Zdecydowanie polecam Candy. Innych marek z
praktyki nie znam więc nie polecam

Arek

Użytkownik "Dorota Sierakowska" <d...@p...com.pl> napisał w
wiadomości news:9ik818$6tu$1@news.tpi.pl...

1. Data: 2001-07-13 08:53:23

Od: Wojciech Zimkowski <z...@a...ic.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Sierakowska wrote:

> [...]
> Stoje przed podjęciem decyzji o zakupie zmywarki (45 cm szer) i nie wiem
> która nma najlepszy stosunek cena/jakość.

Trudno powiedzieć. Trzeba by mieć kilka modeli i porównać w pracy. Każdy
może coś powiedzieć tylko o tym co ma.
Mamy Zanussiego 45 cm, ok. 5 lat i jesteśmy zadowoleni. Jedyny minus to
koszyki na naczynia, i dolny i górny mają druty dzięki, którym można
ładnie poukładać talerze, ale z położeniem większego garnka są zawsze
kłopoty.
Ma trzy programy
1 - płukanie wstępne
2 - mycie - płukanie - nabłyszczanie - suszenie
3 - płukanie nabłyszczanie - dla np. tylko zakurzonych naczyń

--
Wojciech Zimkowski

1. Data: 2001-07-13 09:22:27

Od: "Dorota Sierakowska" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za te opinie i prosze o następne.
Wybór 45 jest podyktowany brakiem miejsca. Zastanawiam się nad Aristonem,
który ostanio w EURO (W-wa) jest oferowany po ponoć promocyjnej cenie. Może
ktoś korzysta ze sprzętu tej fimy?
Z góry dziękuję
Dorota
PS Pozdrowienia specjalne dlaTaunusa, bo zdaje się, że będziemy sąsiadami
(Tarchomin-Książkowa) :-))

1. Data: 2001-07-13 09:39:54

Od: "_Taunus_" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Sierakowska napisał(a) w wiadomości: <9imeok$jro$1@news.tpi.pl>...
>PS Pozdrowienia specjalne dlaTaunusa, bo zdaje się, że będziemy sąsiadami
>(Tarchomin-Książkowa) :-))

a dziekuje, dziekuje

sasiadami to na pewno bedziemy (B17) ;-)) (tzn. ja juz mieszkam ;-) -
teraz Twoja kolej)

i tez serdecznie pozdrawiam sasiadke ;-))

Taunus

1. Data: 2001-07-13 09:40:38

Od: Katarzyna Dziurka <d...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Zimkowski wrote:

> [...]
> 1 - płukanie wstępne
> 2 - mycie - płukanie - nabłyszczanie - suszenie
> 3 - płukanie nabłyszczanie - dla np. tylko zakurzonych naczyń

Ja mam Zanussiego 45cm - 2 lata. Programów ma chyba z 8. Ale i tak
najczęsciej używam 3-4. Mój model na w dolnym koszu 2 rzędu "składanych"
drutów, wiec garnek sie zmiesci.Ale jak ciut większy, to niestety tylko
1 (ja też na 60 niestety nie mam miejsca) Jedna z dodatkowych klapek z
drutami jest uchylne (mieszczą sie wtedy też niecowieksze tależyki lub
wyższe szklanki, po opuszczeniu zas w przypadku niższych można jeszcze
tam postawić filiżanki lub kompotierki. Dodatkowo górny kosz można
wkładać na 2 wysokosciach. W porównaniu z Candy (45cm) siostry, jest
bardziej pojemna (układ i dostosowanie wysokosco położenia kosza pozwala
upchać w niej wiecej naczyń).
Dodatkowym plusem jest ustawianie programów Niejako wewnątrz zmywarki
(na górnej krawędzi drzwiczek) - żadne sprytne łapeczki nie maja
ciekawych pokrętełek w zasięgu.
Jestem bardzo zadowolona - choc to dopiero 2 lata i nie wiadomo, co
powiem za kilka nastepnych. Na razie zmywa dobrze, jest jak na 45 bardzo
ustawna i pracuje bezawaryjnie.

Katarzyna

1. Data: 2001-07-13 12:16:07

Od: "MyszaQ" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota Sierakowska <d...@p...com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9imeok$jro$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Wybór 45 jest podyktowany brakiem miejsca. Zastanawiam się nad Aristonem,
> który ostanio w EURO (W-wa) jest oferowany po ponoć promocyjnej cenie.

Jestem w posiadaniu zmywarki Ariston 45 cm, typ do zabudowy tzn. ma panel
sterowania na gornej krawedzi drzwi. Wyglada jak szafka kuchenna - bardzo
estetycznie.
Uzywam dopiero pol roku, wiec niewiele moge powiedziec o bez/-awaryjnosci.
Jest troche glosna - jak masz kuchnie otwarta na pokoj dzienny, to moze
zagluszac np. telewizor :-) Wydaje czasami trzaski takie, jakby tluklo sie
szklo w srodku, co moze przyprawiac o niejaki stres.
Zmywa baaardzo ladnie. Nie mam zadnych zastrzezen. Odradzam jedynie mycie
garow po ziemniakach, bo ziemniaczany osad pozostaje na reszcie naczyn (ale
to dotyczy wszelkich zmywarek). Nie zdarzylo jej sie potluc cokolwiek podcza
zmywania. Ma z 6 programow, ale ja uzywam najczesciej dwoch.
Moglabym z czystym sumieniem powiedziec, ze jestem zadowolona, gdyby nie
to, ze wole zmywac recznie :-)

Monika

SPRZEDAM MIESZKANIE WE WROCŁAWIU
Ile czasu ???
promocja na Polar i Candy
koszyczek do zlewu
dopuszczalne obciążenie instalacji w w mieszkaniu