Re: Jaka żywica epoksydowa?

Data: 2016-10-04 11:54:24
Temat: Re: Jaka żywica epoksydowa?
Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

W dniu 04.10.2016 o 11:10, Ewa pisze:
> Dzięki.

> Rzeczywiście nie wpadłam na zatkanie dziury szmatą. :-(
>
> Zatem najlepsze będzie chyba wlanie szkła wodnego. I tu mam pytania:
> - jakie konkretnie szkło wodne kupić (w Internecie są różne) ?

najtansze, sodowe, np
http://allegro.pl/szklo-wodne-sodowe-r-145-5l-7kg-i5
671250427.html

trzeba pewnie ze 2 karnistry, zalezy od pojemnosci spluczki

> - czy dodawać wodę i bełtać (czym bełtać?), czy tylko wlać szkło ?

wlać, nie rozcienczac

> - jak długo szkło powinno pozostać w spłuczce przed spuszczeniem
> do miski?

tego nie wie nikt, ja bym zostawil na noc potem wybrał chochlą jak
nawiecej zeby uzyc spowrotem do drugiej impregnacji

> - czy, a jeśli tak, to po jakim czasie, operację powtórzyć ?

az po pierwszej impregnacji interes wyschnie calkowice, czyli pojawi sie
szklista sucha powierzchnia

> - czy szkło wodne jest niebezpieczne np. dla skóry rąk ?

nie jest zrące ale lepiej sie w nim za bardzo nie chlapac, do oka tez
lepiej nie wlewac

> z czym nie powinno się stykać, np. z gumowymi rękawiczkami?

ech.. kobiety...