Re: Jaki Program do projektowania ogrodow?

Data: 2003-03-12 22:15:51
Temat: Re: Jaki Program do projektowania ogrodow?
Od: "aira" <a...@i...pl>

Użytkownik "Jan P. Cieciński " <j...@c...pl> napisał w wiadomości
news:004701c2e8e0$78807cc0$5d35b33e@chello.pl...

>Jednak
> muszę się przyznać ze wstydem, że projektowanie ogródka w tym programie
> nudzi mnie bardzo szybko.

ja mam w domu 3d Land Designer 7.0
fajny, można się pobawić i łatwiej zobaczyć planowany efekt końcowy

ale jeżeli chodzi o ostateczną formę projektu to bardziej odpowiada mi
wersja:
rzut w Cadzie lub Corelu, a potem pomalowane ręcznie lub podrasowane w
Corelu
można dokładniej oddać wszelkie wymiary (w Land Designerze nie mam do tego
cierpliwości), a poza tym bardziej mi odpowiada taka wersja graficzna

Magda