Re: Jaki czytnik newsów z dobrym KFem ?

From: "Robakks" <R...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jaki czytnik newsów z dobrym KFem ?
Date: Fri, 8 Jan 2010 08:59:57 +0100
<hi25p1$mo2$1@news.interia.pl> <hi28vt$cqb$1@inews.gazeta.pl>
<hi2cgv$oh5$1@news.dialog.net.pl> <hi2lfo$sh5$1@inews.gazeta.pl>
<hi2oki$vnm$1@news.dialog.net.pl> <hi2rde$mth$1@inews.gazeta.pl>
<hi2ttm$363$1@news.dialog.net.pl> <hi2v03$8i6$1@inews.gazeta.pl>
<hi30cp$4k9$1@news.dialog.net.pl> <hi31m9$ip3$1@inews.gazeta.pl>
<hi3335$689$...@n...dialog.net.p l> <hi4266$jnh$1@news.onet.pl>
<hi4533$1mc$1@news.interia.pl> <hi4920$7rm$1@news.onet.pl>
<hi49mp$6vl$1@news.interia.pl> <hi4j5r$imq$1@news.interia.pl>
<101qrnkrf4iox$.dlg@trenerowa.karma> <hi512q$lpk$1@inews.gazeta.pl>
<v...@t...karma> <d...@t...karma>

"tren R" <t...@n...sieciowy>
news:d3lgir5k18pl.dlg@trenerowa.karma...
> A był to 07-styczeń-10, gdy tren R wymamrotał:

> w sensie niezmienności, tak precyzując :)

Doktryna (łac. doctrina) - zespół twierdzeń o czymś
Indoktrynacja (ang. indoctrination) - proces wpajania ludziom doktryn
Indoktrynacja = pranie mózgów
Indoktrynacja realizowana jest SYSTEMOWO za pomocą edukacji
i propagandy poprzez manipulacje na podświadomości.
Osoba zindoktrynowana nie wie, że jest fanatykiem wpojonej idei.
Staje się posłusznym narzędziem SYSTEMU = automat
Osoba zindoktrynowana (oszołom) jest automatem, który
zaprogramowany w "jedynie słuszny sposób" odrzuca jakiekolwiek
próby ingerencji w swój kod źródłowy (światopogląd).

Z czego wynika fanatyzm oszolomów?
- Fanatyzm oszolomów wynika z wiary w nieomylność guru naukowych
i sekciarskich. Fanatyk nie myśli lecz odtwarza. To maUpa.

Czym różni się człowiek konkretny (hominid) od oszoloma (homonid)?
- Hominid patrzy i wyciąga wnioski
- Homonid patrzy, ale nic nie widzi. Takiej osobie obraz świata
jaki JEST przysłania urojona teoretyczna wizja, którą zaprogramowano
jej jaźń i wyprofilowano mentalność = "klapki na oczach".
"Homonid homonidowi wilkiem"
To hasło pokazuje, że oprócz prania mózgów wyprano oszołomowi
także empatię, serdeczność, tolerancję, współczucie i wyrozumiałość.
Homonidzi są psychopatami (krzywosyństwo; łac. curvesyn)...
"Bez serc, bez ducha - to szkieletów ludy" - zauważył wiesz Adam M.

* * *
Nadchodzi nowa epoka KONKRETYZM. Czy konfrontacja pomiędzy
hominidami a homonidami jest nieunikniona? Czy proroctwa o końcu
świata, o apokalipsie, o końcu starego porządku, o upadku Babilonu
- dotyczą odsunięcia homonidów od władzy i wpływów na losy świata?
Globalizacja podobna jest do Konfucjanizmu:
"każdy człowiek jest ważny w tym co robi pożytecznego dla ogółu".
Ja Edward Robak robię pożyteczną rzecz m.in wyjaśniam, że:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
jeśli do zbioru nieskończonego zawierającego same ciemne
elementy dodamy element JASNY
- to łączna ilość elementów wzrośnie, bowiem
ciemnych elementów nie ubyło, a JASNYCH przybyło
oo+1 > oo
c.b.d.o
Czekam cierpliwie na potwierdzenie: czy na planecie maUp,
fanatyków i oszołomów na planecie opanowanej przez homonidów,
znajdzie się hominid, który zrozumie i potwierdzi?
Czekam cierpliwie... :)
Czekam. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~