Re: Jaki czytnik newsów z dobrym KFem ?

Data: 2010-01-08 21:23:31
Temat: Re: Jaki czytnik newsów z dobrym KFem ?
Od: "Chiron" <e...@p...com>

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości
news:hi6bqt$pd9$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> Oceniam Cię więc na tej podstawie, że jesteś krnąbrny w stosunku do mnie,
> uparty i trudny z tego powodu w dyskutowaniu oraz żeby przeforsować swoje
> idee, inne jesteś gotów dyskredytować w sposób dość nieprzyjemny:
> zarzucając zakłamanie, fałszywość, złe intencje, niemoralność itd. A
> wszystko to robisz z hasłami Prawdy i Miłości, które jeszcze Ci na ustach
> nie zastygły. Jak to nazwać jednym epitetem? Hoponopono? Chyba nie
> bardzo...
> Ja oceniam, Ty oceniasz, inni oceniają. Jak nas widzą, tak nas piszą. :)

Michale- to włąśnie jest bariera, która oddziela Ciebie od innych. Bo nie
tylko ode mnie. Napisałeś:

[...]
Co zrobiłeś? Ano to, co kiedyś napisałeś jeszcze wyraźniej: "to samo słowo
dla każdego ma inne znaczenie". Przez chwilę miałem pomysł, aby sobie to
wrzucić w sygnaturkę- coś jak "Aisza płci niewiadomej". Nie chciałem być
złośliwy- napisałem Ci tylko o maglu. I piszę ponownie: michale- słowa mają
swoje znaczenie. Fałsz- to jest coś nieprawdziwego- niezależnie od intencji
fałsz głoszącego. OK- kłamstwo jest zamierzonym fałszem. Przecież można to
łatwo sprawdzić w wielu obecnie dostępnych słownikach- np w wiki.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Fa%C5%82sz
http://pl.wikipedia.org/wiki/K%C5%82amstwo

Ja się zgadzam, że można czasem w dyskusji przyjąć, że coś definiujemy
inaczej, niż powszechnie przyjęto. Jednak należy o tym powiadomić rozmówców.
Pod żadnym pozorem nie można zmieniać znaczeńwyrazó ad hoc, bo właśnie to
jest magiel: ktoś coś mówi jedynie dla samego mówienia. Oczywiście- nikt go
nie rozumie, i tak ze stwierdzenia: "- a wiecie, że ten Kowalski to
złodziej?
- no co też kumie, przecie to jego okradli?
-on ukradł, jego okradli- ale był zamieszany w kradzież. Znaczy- złodziej"

To jest jeden z mądrzejszych tekstów bez sensu. Zauważ, że w taki sposób
mogę Ci naubliżać, a na jakąś Twoją reakcję odpowiem: "wiesz, cholerna
świnia to nie jest nic złego. Cholerny- znaczy chory na przykrą chorobę, bo
uważam Cię za chorowitka- a świnia to według mnie bardzo inteligentne
zwierzę, i o to mi właśnie chodziło: jesteś schorowany, ale trzeba przyznać-
bardzo inteligentny." Kupujesz to?
I to nie tylko nie dogadasz sięze mną- z nikim się nie dogadasz, zmieniając
znaczenie słów. Co najwyżej poplotkujesz. To jak- może pogadamy o czarnej
"Wołdze", co to jeździ i dzieci łapie po Warszawie i krew wyciąga i za
dolary sprzedaje? Bo szwagier słyszał, że wuj widział, że ciotka
powiedziała, że na mieście gadali...?:-)

--
serdecznie pozdrawiam chorowitego, aczkolwiek inteligentnego
interlokutora:-)

Chiron