Re: Jaki czytnik newsów z dobrym KFem ?

Data: 2010-01-09 00:02:36
Temat: Re: Jaki czytnik newsów z dobrym KFem ?
Od: "michal" <6...@g...pl>

Chiron wrote:
> [...]

Po co odnosić się do podstawowej kwestii w dyskusji powyżej, skoro poniżej
jest coś, do czego można się śmiało przeyczepić? Więc wykażę michałowi, że
jest poza barierą zrozumienia, ktróra go odziela od innych. Tak sobie
pomyślałeś, Chironie? :)

> [...]

> przykrą chorobę, bo uważam Cię za chorowitka- a świnia to według mnie
> bardzo inteligentne zwierzę, i o to mi właśnie chodziło: jesteś
> schorowany, ale trzeba przyznać- bardzo inteligentny." Kupujesz to?
> I to nie tylko nie dogadasz sięze mną- z nikim się nie dogadasz,
> zmieniając znaczenie słów. Co najwyżej poplotkujesz. To jak- może
> pogadamy o czarnej "Wołdze", co to jeździ i dzieci łapie po Warszawie
> i krew wyciąga i za dolary sprzedaje? Bo szwagier słyszał, że wuj
> widział, że ciotka powiedziała, że na mieście gadali...?:-)

A ja nie pisałem o definicji pojęcia "fałsz". Wiem, co oznacza w matematyce
i logice. Napisałem, że to ja rezerwuję to pojęcie dla sytuacji działania
celowego. Ma mocniejsze znaczenie w mowie potocznej niż "nieprawda" lub
"niedostateczna informacja". W tym sensie chciałem, żeby było to rozumiane.
A nadużycie tego pojęcia z Twojej strony polega moim zdaniem na tym, że
"fałsz" kojarzy mi się z "zafałszowywaniem" lub z "fałszywością" jako cechą
człowieka.
Wyraziłem się mało precyzyjnie - ok, przyznaję Ci rację. :)

michał