Jaki koszt podłączenia kuchenki gazowej ?

1. Data: 2007-02-26 00:04:00

Temat: Jaki koszt podłączenia kuchenki gazowej ?
Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chcę wymienić kuchenkę gazową , mieszkanie w bloku.
Co oznacza, że kuchenka, którą chcę kupić ma "podłączenie gazu prawe" i jak
sprawdzić jakie mam aktualnie podłączenie ?
Jaki jest koszt podłączenia, zakładając że wszystko mam gotowe do
podłączenia ?
Jaki jest koszt przeróbki instalacji jakby się okazało, że mam niewłaściwy
sposób podłączenia ?

Chcę wiedzieć min. jakie koszty musze dokalkulować do ewentualnego zakupu w
Internecie.

Piotrek

2. Data: 2007-02-26 00:15:06

Temat: Re: Jaki koszt podłączenia kuchenki gazowej ?
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 Feb 2007, Piotrek wrote:

> Chcę wymienić kuchenkę gazową , mieszkanie w bloku.
> Co oznacza, że kuchenka, którą chcę kupić ma "podłączenie gazu prawe" i jak
> sprawdzić jakie mam aktualnie podłączenie ?

Strzelam, że chodzi po prostu o stronę, z której jest przyłącze.

Pozdrawiam,
Grzegorz

3. Data: 2007-02-26 00:20:50

Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz W. Fedorynski" <g...@g...pl> napisał w
wiadomości news:Pine.LNX.4.64.0702260114380.9237@localhost.loca
ldomain...

> Strzelam, że chodzi po prostu o stronę, z której jest przyłącze.

Wolałbym bez strzałów....
Ja sobie wyobrażam, że chodzi o kierunek z którego powinna przyjść rura z
gazem.

Piotrek

4. Data: 2007-02-26 07:27:58

Od: tomek <a...@m...kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Chcę wymienić kuchenkę gazową , mieszkanie w bloku.
> Co oznacza, że kuchenka, którą chcę kupić ma "podłączenie gazu prawe" i jak
> sprawdzić jakie mam aktualnie podłączenie ?

Mało ważne jesli do podłączenia kuchenki zastosujesz przewod elastyczny.
Musisz go dokupic, chyba ze kuchenka przyjdzie z przewodem.

> Jaki jest koszt podłączenia, zakładając że wszystko mam gotowe do
> podłączenia ?

Cos koło 30 zl.

> Jaki jest koszt przeróbki instalacji jakby się okazało, że mam niewłaściwy
> sposób podłączenia ?
Nic nie trzeba przerabiac. Ale do podlaczenia musisz przywolac gazownika
z papierami bo inaczej utracisz gwarancje na kuchenke.

> Chcę wiedzieć min. jakie koszty musze dokalkulować do ewentualnego zakupu w
> Internecie.
Koszt przewodu elastycznego

5. Data: 2007-02-26 08:33:06

Od: "Tomek" <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Strzelam, że chodzi po prostu o stronę, z której jest przyłącze.

To napewno ale ostatnio szukałem kuchenki i nie przypominam sobie takiej
która miałe podłączenie tylko z jednej strony. Chyba wszystki które
widziałem miały po obu stronach a cała filozofia polega tylko na
przekręceniu korka tak jak pasuje.

--
Tomasz Okoński
t...@o...eu

6. Data: 2007-02-26 08:55:20

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś podłączano kuchenki na sztywno ze stalową instalacją.
Teraz generalnie stosuje sie przyłącza elastyczne, co znacznie ułatwia sprawę.
Tym niemniej koszt samego przyłącza elastycznego to kilkadziesiąt złotych plus
robocizna.
Uprawniony na gaz hydraulik (gazownik) może krzyknąć nawet 150 zł (z dojazdem itp.),
ale trzeba mocno się targować.
W zamian masz wpis gdzie chcesz (gwarancja, spółdzielnia) z numerem uprawnień,
pieczątką i podpisem.
JaC

It has removed 3135 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

7. Data: 2007-02-26 09:22:24

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

" 666" <j...@w...eu> wrote in news:eru78c$5fk$1@news.wp.pl:

> mocno się targować. W zamian masz wpis gdzie chcesz (gwarancja,
> spółdzielnia) z numerem uprawnień, pieczątką i podpisem. JaC

No wlasnie, jak to jest, gwarancji od mojej kuchenki i plyty nie ma
miejsca na takie wpisy?

e-Shrek

8. Data: 2007-02-26 12:39:50

Od: " hela" <h...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek <a...@m...kota.pl> napisał(a):

> Koszt przewodu elastycznego

wczoraj kupowalam w castoramie metrowy z szybkozłączką 112 PLN, zwykłu bez
szybkozłączki - 82 PLN. Można kupić rónież 50, 75 i 150 cm,/ceny oczywiście
onne/ zależy czy masz przyłącze z tej samej strony co kuchenka czy wręcz
przeciwnie.

9. Data: 2007-02-26 12:40:46

Od: " hela" <h...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

hela <h...@W...gazeta.pl> napisał(a):

Acha, w necie tańszych nie znalazłam.

ulozone panele - modyfikacja
junkers - regulacja
Wybor pralki
Gazowe ogrzewacze wody - na co zwrócić uwagę przy zakupie?
Grzejnik łazienkowy - jednopunktowe podłaczenie