Gazowe ogrzewacze wody - na co zwrócić uwagę przy zakupie?

1. Data: 2007-02-25 15:57:25

Temat: Gazowe ogrzewacze wody - na co zwrócić uwagę przy zakupie?
Od: Pati Ch <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Przeprowadzam się do mieszkania, w którym jest gazowy ogrzewacz wody.
Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z tego typu ogrzewaniem wody. W
mieszkaniu jest jakiś stary piecyk, jednak jego wygląd nie budzi mojego
zaufania, dlatego chcę wymienić go na nowy.
Czym powinnam się kierować przy wyborze gazowego ogrzewacza wody?
Czytałam już trochę na ten temat, jednak wolałabym poznać opinie osób,
które używają ich na co dzień.
Chodzi mi o to, aby piecyk był bezpieczny i ekonomiczny. Nie wiem nawet
jak z hałasem podczas użytkowania, czy tego typu urządzenia chodzą głośno?
Bardzo proszę o wszelkie sugestie dotyczące "junkersów".

-----
Pozdrawiam
Pati Ch.

2. Data: 2007-02-25 16:54:38

Od: "." <...@...org> szukaj wiadomości tego autora

Jak pilot zgaśnie to zawór gazowy powinien być odcinany automatycznie aż do
zapalenia pilota.

3. Data: 2007-02-25 17:53:04

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "." nabaździuchał:
> Jak pilot zgaśnie to zawór gazowy powinien być odcinany automatycznie aż
do
> zapalenia pilota.

Eee, jaki pilot? Bo ja mam Vaillanta i kiedy go kupowałem to nie dodali mi
do niego pilota ani kiedy go montowałem to też żaden w środku nie siedział
;)

A poważnie to mam Vaillant atmoMAG mini11-0 GX.
Malutki, niezawodny, "bez zapałek, bez baterii, bez poboru prądu"

P.

4. Data: 2007-02-25 20:20:02

Od: "digitaladam" <digitalfilter(male_wlochate)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystkim na efektywnosc junkersa (%), czyli ile energii idzie w
komin.

Ja po zeszlorocznych (w tym roku chyba znowu sa) podwyzkach gazu,
zamienilem junkersa na boiler elektryczny. Teraz ogrzewanie wody wychodzi
mnie 30-50% taniej (uwzgledniajac aktualna cene gazu) Do tego dochodzi
troszke mniejsze zuzycie wody. Bo z boilera elektrycznego mozesz puscic
ciurkiem, z junkersa juz nie.
Pozdrawiam!

Grzejnik łazienkowy - jednopunktowe podłaczenie
Zmiana koloru drewna sosnowego
Meble łazienkowe na wymiar (Wrocław)
30-letni zimny dom
zabudowy Senator