Wybor pralki

1. Data: 2007-02-25 19:49:27

Temat: Wybor pralki
Od: "usenetuser" <u...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

Wahamy sie miedzy 2 modelami (warunek to gl. ok. 45cm), do niedawna numerem
jeden byl bosh maxx5 wlx20460 ale wczoraj widzialem electroluxa ews 1250
ktory przy tej gl ma az 1200obr i sprzedawca bardzo go polecal (mimo ze
tanszy od bosha), teraz pytanie czy jest taka dobra czy mnie wpuszczal w
maliny i ten model nie schodzi? Generalnie co wybrac z tych 2 modeli bo w
tej cenie chyba nic lepszego nie znajde

pozdr

ps. co do glosnosci to tez mam mieszane uczucia bo podaja ze bosh to 54dB a
electrolux az 74! moze ktos sprostowac albo potwierdzic?

2. Data: 2007-02-26 08:21:31

Temat: Re: Wybor pralki
Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "usenetuser" <u...@u...net> napisał w wiadomości
> [...]
> wpuszczal w maliny i ten model nie schodzi? Generalnie co wybrac z tych 2
> modeli bo w tej cenie chyba nic lepszego nie znajde

Electroluxa nie znam - mam tego Boscha. mogę polecić.

Bosch jest płytszy niz Electrolux. Zwróć na to uwagę, jeśli masz wyliczone
miejsce - do tej głębokości dojdzie około 2-3 cm, nie da się pralki ustawić
dokładnie przy ścianie.

Kasia

Gazowe ogrzewacze wody - na co zwrócić uwagę przy zakupie?
Grzejnik łazienkowy - jednopunktowe podłaczenie
Zmiana koloru drewna sosnowego
Meble łazienkowe na wymiar (Wrocław)
30-letni zimny dom