ulozone panele - modyfikacja

1. Data: 2007-02-25 22:30:38

Temat: ulozone panele - modyfikacja
Od: Kwiatek <k...@k...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Czesc.

Mam ulozone panele podlogowe,
Potrzebuje jednak zrobic wyciecie pod murek.

Jedyny pomysl jaki mi przychodzi do glowy to szlifierka katowa
z tarcza do drewna,

Czy moze jakis inny pomysl ??

Pozdrawiam
AK

2. Data: 2007-02-25 23:29:53

Temat: Re: ulozone panele - modyfikacja
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kwiatek <k...@k...eu.org> wrote:

> Jedyny pomysl jaki mi przychodzi do glowy to szlifierka katowa
> z tarcza do drewna,
>
> Czy moze jakis inny pomysl ??

Szlifierka z tarczą do drewna to dobry pomysł, na małą skalę,
bądź do precyzyjniejszego podcinania dobre jest tez dłuto +
młotek.

J.

3. Data: 2007-02-26 08:46:22

Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Feb 25, 11:30 pm, Kwiatek <k...@k...eu.org> wrote:
> Czesc.
>
> Mam ulozone panele podlogowe,
> Potrzebuje jednak zrobic wyciecie pod murek.
>
> Jedyny pomysl jaki mi przychodzi do glowy to szlifierka katowa
> z tarcza do drewna,

Jeśli to drewniane panele to może zadziałać, jeśli plastki to dasz
radę nożem montażowym.
Natomiast jesli to większa robota - panele mozna w mirę bezboleśnie
zdjąć, zrobić co trzeba i przyciać na nowy wymiar.

--
ZZ@private

4. Data: 2007-02-26 09:03:00

Od: "Druid29" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kwiatek" <k...@k...eu.org> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Mam ulozone panele podlogowe,
> Potrzebuje jednak zrobic wyciecie pod murek.
>
> Jedyny pomysl jaki mi przychodzi do glowy to szlifierka katowa

Tarcza do drewna o średnicy kilku centymetrów z trzpieniem do mocowania na
wiertarce. Ja podcinałem w ten sposób panel aby w szczelinie listwy
dylatacyjnej zmieścić dodatkowo kabel telewizyjny. Wiertarkę trzeba mocno
trzymać.
Druid29

"All art is quite useless"
(O. Wilde)

5. Data: 2007-02-26 17:05:39

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2007-02-25 23:30, Niejaki/a Kwiatek bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> Czy moze jakis inny pomysl ??

Albo na tej grupie albo na pl.misc.budowanie byl ten temat poruszany w
ciagu ostatniego roku i padly tam nawet dosc ciekawe i konkretne
propozycje. Sprobuj poszukac tego watku.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

junkers - regulacja
Wybor pralki
Gazowe ogrzewacze wody - na co zwrócić uwagę przy zakupie?
Grzejnik łazienkowy - jednopunktowe podłaczenie
Zmiana koloru drewna sosnowego