Re: Jaki kran pod okno?

Data: 2005-02-14 15:43:54
Temat: Re: Jaki kran pod okno?
Od: FatCat <h...@k...pl>

Hanka Skwarczyńska wrote:

> A macie możliwość zrobienia w tym miejscu szerszego blatu? Wtedy można
> celować tak, żeby bateria była w miejscu otwierania okna (pośrodku przy
> dwuskrzydłowym, pod klamką przy jednoskrzydłowym) i na tyle odsunięta, żeby
> okno otwarło się "za nią". U mnie jest na odwrót - bateria pod zawiasami,
> więc okno otwiera się tylko o 90%, ale uznałam, że to wystarczy

Szerszy blat pewnie daloby sie zrobic (rozwazamy to nawet), natomiast
bateria na wysokosci klamki lub zawiasow chyba nie przejdzie, bo miejsca
malo - wypada centralnie i juz (choc musze jeszcze usiasc i
przeanalizowac, mam nadzieje ze nie osiwieje od tego)

> (btw zlew
> pod oknem wydawał mi się pomysłem niedobrym i mam tak tylko dlatego, że
> inaczej nie bardzo się dało).

Dlaczego? O ile przyjemniej sie zmywa, gdy mozna pogapic sie co sie
dzieje za oknem, zamiast wpatrywac sie w sciane! ;-)

> P.S. Mam też baterię z wyciąganą wylewką, kupioną na zasadzie "trzeba kupić
> już teraz zaraz, a ona jedna w całym sklepie jakoś wygląda" - ku mojemu
> zdumieniu jest to naprawdę praktyczna rzecz.

Czy to jest moze cos podobnego jak tutaj:
http://franke.home.pl/b2c/kuchenna/baterie/roti/inde
x.html ?

Pzdr,
FC