Jaki mikser-robot?

1. Data: 2001-02-14 13:49:49

Temat: Jaki mikser-robot?
Od: "Joanna Wysocka" <m...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialabym kupic jeden, ale taki który miałby funkcje do szatkowania
kapusty!!! (drobno na surówke) oraz moglby trzec ziemniaki na placki.!!!
Czy moze to zrobic jeden?
Jaki radzicie.?
Dzieki
Joasia

1. Data: 2001-02-14 18:35:51

Temat: Re: Jaki mikser-robot?
Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

zelmer

--
pozdry Monika
Użytkownik Joanna Wysocka <m...@p...promail.pl> w wiadomości do grup

1. Data: 2001-02-14 19:01:06

Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

wydaje mi sie, ze moj moulinex to potrafi - i szatkuje i plackuje i wyciska
soki (na szczescie nie ze mnie), robi puree, malaksuje, wiorkuje, orzechy na
miazge robi.

wlasciwie nie robi :

- nie tnie warzyw w kostke
- nie obiera ziemniakow
- nie zmywa
:)

nie wyobrazam sobie bez niego zycia - tak je upraszcza. chyba mu wysle
walentynke:)))

1. Data: 2001-02-15 07:39:35

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wlasciwie nie robi :
>
> - nie tnie warzyw w kostke
> - nie obiera ziemniakow
> - nie zmywa

A pranie i wieszanie firanek ?:)

--
ostry

1. Data: 2001-02-15 09:57:18

Od: "Joanna Wysocka" <m...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za rady,
dzisiaj jade do GEANTa i zakupie wedlug Waszych wskazań. Ostatnio moj mezus
bardzo polubil placki ziemniaczane, a ja juz mam palce zdarte od tarki. Mam
wrazenie, ze na połce jest ogromny wybor robotów, ale jak sie chce taki
dokladnie wedlug potrzeb, to trudno coś znależć. A nie mam miejsca w kuchni
zeby trzymac kilka robotów, kazdy do czego innego.
Pozdrawiam
Joanna

1. Data: 2001-02-15 10:38:38

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>A pranie i wieszanie firanek ?:)

od tego jest gosposia, hehehe
ma kto cos takiego?

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!
-----== Over 80,000 Newsgroups - 16 Different Servers! =-----

1. Data: 2001-02-15 11:03:48

Od: "Mictlan" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stanowczo odradzam Ci Mulinexa AT-3. No chyba ze lubisz duzo klopotow w
kuchni bo ten potrafi je napewno zapewnic.

Pozdrawiam

Mic

1. Data: 2001-02-16 13:53:55

Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochana!
jak juz kupisz to zaproś na placki!
papa

1. Data: 2001-02-19 11:38:29

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Wysocka wystukał w wiadomości <96g97g$9v0$1@zeus.man.szczecin.pl>:

> dzieki za rady,
> dzisiaj jade do GEANTa i zakupie wedlug Waszych wskazań. Ostatnio moj mezus
> bardzo polubil placki ziemniaczane, a ja juz mam palce zdarte od tarki.

Jak lubi placki to niech trze sam! :)

Jo'Asia (też jeszcze bez robota a nawet miksera...)

--
(\(\ Joanna Słupek (\_/) http://rassun.art.pl /)/)
=(';')= j...@h...pl =(';')= http://www.esensja.pl =(';')=

1. Data: 2001-02-19 13:35:28

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Wysocka wrote:

> Chcialabym kupic jeden, ale taki który miałby funkcje do szatkowania
> kapusty!!! (drobno na surówke) oraz moglby trzec ziemniaki na placki.!!!

ziemniaki możesz utrzeć w sokowyżymałce lub przekręcic przez
spam-mejkera

sadyl

Zaprosilam gosci na sobote
Właśnie wcinam kurki... mniam... ;-)))