Re: Jaki nawilzacz?

From: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Jaki nawilzacz?
Date: Wed, 9 Nov 2005 13:03:13 +0100

> Uzywam nawilzacza ultradzwiekowego juz kolejny rok i jeszcze NIGDY woda
> mi sie w nim nie "zepsula" i nic nie smierdzialo. Moze wogole go nie
> czyscisz?

Czyściłem. Może masz taki droższy z wkłądką antybakteryjną?

> Wystarczy jednak używać wody destylowanaj i nie ma kłopotu z osadem :)

A no można. Czasem też taką 'substancję' wlewałem.

> Mechaniczne.

Czyli takie wieszane na grzejniku? Czy może takie co przedmuchują
powietrze przez nawilżony materiał? Jeszcze są takie co hałasują i rospylają
kropelki w powietrzu. Pytanie kierowałem raczej do autora wątku by wiedzieć
co miał na myśli.
--
__