Jaki odkurzacz

1. Data: 2005-04-30 12:29:55

Temat: Jaki odkurzacz
Od: "piotr" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jaki kupic odkurzacz do mieszkania w ktorym tez mieszka kot, dobrze by bylo
aby on nie tylko odkurzal ale rowniez mial mozliwosc zmywania, czy sa
odkurzacze ktore maja zbiorniki i nie trzeba kupowac wymiennych workow?

Co sadzicie o tej ofercie:
http://www.maximedia.pl/?c=odkurzacze&p=dyson_dc_08_
telescope

pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi

2. Data: 2005-05-01 18:38:54

Temat: Re: Jaki odkurzacz
Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig> szukaj wiadomości tego autora

On 4/30/2005 2:29 PM, piotr wrote:
> Witam,
>
> Jaki kupic odkurzacz do mieszkania w ktorym tez mieszka kot, dobrze by bylo
> aby on nie tylko odkurzal ale rowniez mial mozliwosc zmywania

Myślę, że powinieneś pochwalić się takim okazem na pl.rec.zwierzaki.koty.

--
Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
"Tylko że ja nie wiem, czym się tutaj zabawiają, bo u nas w Homlu to się

3. Data: 2005-05-03 19:23:00

Od: "Anber" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślę, że powinieneś pochwalić się takim okazem na pl.rec.zwierzaki.koty.
**Jesli nie masz nic madrego merytorycznie do powiedzenia to lepiej milcz

4. Data: 2005-05-04 06:59:28

Od: "Atunia " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anber <a...@o...pl> napisał(a):

> **Jesli nie masz nic madrego merytorycznie do powiedzenia to lepiej milcz

Myślę, że bardzo dobrze się przyczepił. Trochę śmiechu nie zaszkodzi, a może w
końcu ktoś zwróci uwagę na pasty dla dzieci o smaku truskawkowym i inne takie ;-).
A co do odkurzacza - to po co ma zmywać? Mam 4 koty i jednak zmywanie
wygodniej robi się szmatką/mopem. Do samego odkurzania, żeby kocia sierść i
siedzące (ponoć) na niej różne świństwa nie latały, to jakiś z filtrem wodnym,
utopi draństwa na śmierć :). Używam wodnika duo, wodny filtr do grubszych
robót, na codzień zaś mam zamontowany moduł z workiem.

Atunia

5. Data: 2005-05-04 11:36:30

Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-05-03 21:23, Anber napisał(a) :

> **Jesli nie masz nic madrego merytorycznie do powiedzenia to lepiej milcz

... bo przyjdzie Calgon i mnie użyje?

--
Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
"Skąd ja mogę wiedzieć, co się stanie ze mną jutro? Przecież człowiek

Farby Levis - tandeta i nic nie wart bubel
[odkurzacz wodny] odkrycie!!!
Klejenie blachy ocynk do drewna
czy przemalowanie nowych mebli ma sens?
podloga drewniana w przedpokoju