[odkurzacz wodny] odkrycie!!!

1. Data: 2005-04-30 08:36:33

Temat: [odkurzacz wodny] odkrycie!!!
Od: "MirekM" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do tej pory kupowalem plyn anypienny do odkurzaczy wodnych. Cholerstwo
kosztowalo sporo.

Postanowilem poszukac zamiennika i mam!!!

Przeciez proszki do prania w pralkach automatycznych zawieraja w skadzie
srodek antypienny zeby piana nie byla zbyt intensywna w trakcie prania.

Wsypalem lyzke stolowa do zbiornika z woda w odkurzaczu i .... dziala!! ...
i zbiornik jakis czysty sie zrobil:-))

Polecam. Moze jakies inne sposoby?

2. Data: 2005-04-30 09:16:42

Temat: Re: [odkurzacz wodny] odkrycie!!!
Od: "Larek" <marek.lang.wyt-nij-to[malpa]aster.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MirekM" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Wsypalem lyzke stolowa do zbiornika z woda w odkurzaczu i .... dziala!!
> ... i zbiornik jakis czysty sie zrobil:-))

Masz na myśli odkurzacz piorący? Ja piorę wyłącznie przy użyciu proszków do
prania. Zarówno dywan jak i obicia pierze się w ten sposób rewelacyjnie. A
co do problemu z pianą, przyznam szczerze, że nawet nigdy nie pomyślałem, że
może taki być... :)))

3. Data: 2005-05-01 20:11:00

Temat: czyszcenie szyby kominkowej - też się pochwale
Od: Robert <r...@p...onet.pl_NOT_FOR_SPAM_> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 30 Apr 2005 10:36:33 +0200, MirekM <m...@w...pl> wrote:
> Do tej pory kupowalem plyn anypienny do odkurzaczy wodnych. Cholerstwo
> kosztowalo sporo.
>
> Postanowilem poszukac zamiennika i mam!!!

Idealnym środkiem do usuwania sadzy z szyby kominkowej jest soda żrąca.
IMHO dobrze jest jej roztwór zmieszać z czymś co nadaje pienistości -
na szybie 20x20 cm rozpuszczam 3-4 kawałki sody wielkości połówki
ziarnka grochu w odrobinie wody i dodaje trochę mydła. Nakładam pędzlem
na szybe ( uwaga na ręce, oczy !!!!!, odzież ) i po kilku min. ścieram
ścierką.

Pozdr.

R.

4. Data: 2005-05-01 21:13:15

Temat: Re: czyszcenie szyby kominkowej - też się pochwale
Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <r...@p...onet.pl_NOT_FOR_SPAM_> napisał w
wiadomości news:slrnd7abat.tl.rrozak@deb.dom.pl...

> Idealnym środkiem do usuwania sadzy z szyby kominkowej jest soda żrąca.
> IMHO dobrze jest jej roztwór zmieszać z czymś co nadaje pienistości -

Taki tez sklad maja srodki do czyszczenia piekarników i grilli. Ale sa juz
gotowe i nie trzeba sie przy tym bawic w malego chemika. Polecam jednak
profesjonalne produkty.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

5. Data: 2005-05-05 10:36:23

Od: bella <b...@a...pl.usunto> szukaj wiadomości tego autora

Podepne sie pod ten post i zapytam:

- jaki odkurzacz piorący (niedrogi) polecilibyscie?

kupilam sobie pieska i potrzebuje częściej prać dywan (sierśc)
zamawianie gościa z odkurzaczem troche drogo wynosi..
myślę o zakupie
problem tylko jaki?

Liczę na wasze opinie

--
pozdrawiam serdecznie b.
przy odpowiedzi usuń "usunto" z mojego adresu.

Klejenie blachy ocynk do drewna
czy przemalowanie nowych mebli ma sens?
podloga drewniana w przedpokoju
tapicerka - środki czystości
Czym lepiej uszczelnić drzwi-gąbką czy silikonem?