Re: Jaki przyrzad, uchwyt do wkrecania

Data: 2006-09-12 18:45:55
Temat: Re: Jaki przyrzad, uchwyt do wkrecania
Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Tak, tylko głupia sprawa, ale ja podlinkowałem jedną z droższych
> końcówek jakie znalazłem w wyniku szybkiego góglnięcia. Czegoś co
> choćby zbliżyło się do podanej przez Ciebie granicy sensowności zakupu
> nie udało mi się znaleźć.
> Za kilka tysięcy złotych można kupić profesjonalne elektronarzędzie z
> najwyższej półki a tu przecież chodzi o w miarę prosty mechanicznie
> uchwyt mający się zaciskać na gwintowanym pręcie, no sorry, może ja
> się nie znam i nie mam orientacji, bo nigdy czegoś takiego w ręku
> [...]
Mazs rację. Nie znasz się. Tamten pisze ze wkreca to tysiacami. Czyli produkcja.
Koszt wkrecenia 100 000 za pomocą dwoch nakrętek to jakieś 50 tysięcy złotych.
Koszt wkrecenia za pomocą specjalizowanego narzedzia za 5 tysięcy to 10 tysięcy
zlotych. Czyli kupujac dobre narzędzie zaoszczędza sie 9 razy tyle ile ono
kosztowało. Dlatego jest drogie, ale i dobre. Oczywiście można szkłem du.. ę
obcierać i robić amatorszczyzne. Ale odbije to się na jakości i wydajności. A
tak przy okazji. Nie ma profesjonalnych elektronarzędzi. Wszystkie są albo
bardziej albo mniej amatorskie. W przemyśle, bo przemysl jest profesjonalny, nie
używa się elektronarzędzi. Nie możesz porownywać dobrego stolarza robiącego okna
z fabryką okien. Tomek