Jaki specyfik na zatwardzenie?

11. Data: 2007-02-25 20:44:42

Temat: Re: Jaki specyfik na zatwardzenie?
Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Feb 2007 21:27:57 +0100, regen napisał(a):

> Dane o kaloryczności wziąłem z opakowania . Oczywiście nie wiem jak było to
> wyliczane przez producenta. A propos Twojej babci - może wynikało to z czego
> innego , może np. taka kuracja pobudzała jej apetyt ?

Moze :)

A w temacie kalorii, polecam http://www.jedzdobrze.pl/tabele/ - dosyc
dokladne...

--
best regards,
scream (at)w.pl

12. Data: 2007-02-25 21:12:19

Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

> Zioła - SENES- dostepne w aptece w postaci saszetek do zaparzania.Naprawdę
> skuteczne-czasem trzeba posiedziec w domu jak człowieka "ruszy"

Jak juz w tą stronę "radzimy", to proponuję fortrans - dwie godziny po
napoju i kłopot
z "głowy" :)
A tak zupełnie na poważnie - udaj się do lekarza, gdyż objawy, które
wypisałaś wskazują na
zachwianą równowagę elektrolitów w organizmie. Zmiana diety może pomóc,
jednak nie obejdzie się bez konsultacji z lekarzem.
Pozdrawiam !
WOJO

13. Data: 2007-02-25 21:39:12

Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A w temacie kalorii, polecam http://www.jedzdobrze.pl/tabele/ - dosyc
> dokladne...

Moje dane są z torebki "siemie lniane" - producent SANTE A.Kowalski sp.j.
Warszawa ul.Przydrożna 1 . Jesli chcesz to prześlę Ci zdjęcie torebki :).
Nie znaczy to oczywiście ,że wierzę w te Twoje lub moje kalorie .
Okazuje się ,że moje nasiona pochodzą z Belgii - może tam rosną chudsze
jakieś ;)

Pozdrawiam
regen

14. Data: 2007-02-26 23:18:21

Od: "Maja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lut, 22:39, "regen" <r...@-...pl> wrote:
> Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w
wiadomościnews:e576959h1yxi.40y8qux6v4o1$.dlg@40tude
.net...

> [...]
> Nie znaczy to oczywiście ,że wierzę w te Twoje lub moje kalorie .
> Okazuje się ,że moje nasiona pochodzą z Belgii - może tam rosną chudsze

Po co tak się kłócicie?:) Przecież można kupić w aptece siemię lniane
mielone ODTŁUSZCZONE, jeśli ktoś aż tak strasznie boi się paru kalorii
więcej :)
A na zaparcia świetnie działa również 1 łyżka ( w trudniejszych
przypadkach 2 łyżki) oliwy z oliwek (na czczo). Nie tuczy, jest bardzo
zdrowa, a dodatkowo zbija zły cholesterol :)

Pozdrawiam,
Maja

15. Data: 2007-02-27 00:41:56

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26 Feb 2007 15:18:21 -0800, Maja napisał(a):

> Po co tak się kłócicie?:) Przecież można kupić w aptece siemię lniane
> mielone ODTŁUSZCZONE, jeśli ktoś aż tak strasznie boi się paru kalorii
> więcej :)

Ale tu nie chodzi o tłuszcz, a o czyste białko i węglowodany.

> A na zaparcia świetnie działa również 1 łyżka ( w trudniejszych
> przypadkach 2 łyżki) oliwy z oliwek (na czczo). Nie tuczy, jest bardzo
> zdrowa, a dodatkowo zbija zły cholesterol :)

OMG, przypomina mi to picie tranu... :> Nie, dzieki :)

--
best regards,
scream (at)w.pl

16. Data: 2007-02-27 07:39:14

Od: "Maja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Lut, 01:41, scream <n...@p...pl> wrote:

> Ale tu nie chodzi o tłuszcz, a o czyste białko i węglowodany.

Cóż, jeszcze nikt nie wpadł na pomysł, by pozbawić siemię białka i
węglowodanów ;P
Natomiast jako forma light występuje właśnie odtłuszczone.

> OMG, przypomina mi to picie tranu... :> Nie, dzieki :)

OMG, widzę, że mam do czynienia z kimś "nie dzisiejszym" :) Dieta
śródziemnomorska to jedna z najzdrowszych diet na świecie... ale
cóż...
Poza tym, to chyba wątkodawca powinien zdecydować, co mu najbardziej
pomaga na ZAPARCIA :)

Pozdrawiam,
Maja

17. Data: 2007-02-27 09:31:35

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26 Feb 2007 23:39:14 -0800, Maja napisał(a):

> OMG, widzę, że mam do czynienia z kimś "nie dzisiejszym" :) Dieta
> śródziemnomorska to jedna z najzdrowszych diet na świecie... ale
> cóż...

Co z tego, że zdrowa? I co ma do tego dzisiejszosc bądź starodawność? Olej
lub oliwa są obrzydliwe i większość ludzi po wypiciu łyżki oliwy
rzeczywiście sie wypróżni - ale drugą stroną.

--
best regards,
scream (at)w.pl

18. Data: 2007-02-27 10:22:35

Od: "Maja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Lut, 10:31, scream <n...@p...pl> wrote:

> Co z tego, że zdrowa? I co ma do tego dzisiejszosc bądź starodawność? Olej
> lub oliwa są obrzydliwe i większość ludzi po wypiciu łyżki oliwy
> rzeczywiście sie wypróżni - ale drugą stroną.

1. Olej to nie oliwa.
2. Mamy do czynienia z dorosłym człowiekiem, a nie malutkim dzieckiem,
pozwólmy więc Jemu podjąć decyzję, i wypróbować różne sposoby. Niech
sam zadecyduje, co działa najlepiej w Jego przypadku.
3. Są osoby, które wolą gorzkie lekarstwo, ale za to takie, które
pomoże, niż słodziutki specyfik, który nie działa, lub działa gorzej.
4. Zresztą, nie wydaje mi się, by w jednym z najlepszych szpitali w
Paryżu, i głównym szpitalu w Wiedniu, na oddziale gastrologii zalecano
głupoty :).
Co najwyżej można by uznać, że pacjent jest niepoważny, skoro z powodu
jedynie "przykrego" smaku oliwy ( przy jednocześnie niesamowitych jej
zaletach i wartościach medycznych) nie chce jej zastosować :)

PS. Wyluzuj :)

Pozdrawiam,
Maja

19. Data: 2007-02-27 10:37:32

Od: "Maja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lut, 18:18, "szafir lecz nieoszlifowany"
<c...@o...pl> wrote:
> Co kilka tygodni mam silne zatwardzenia, którym towarzyszą chwilowe bóle
> brzucha, zawroty głowy, efekty gorąca (nie-motyla), rzadko omdlenia (choć 2 razy
> się zdarzyły). Jak im przeciwdziałać: jakich nie przyjmować pokarmów, jakie
> zakupić specyfiki dostępne w aptece (najbardziej by mnie interesowały jakieś
> ustrojstwa w postaci herbatek)?

Uważam, że powinieneś udać się do lekarza. Zawroty głowy i omdlenia
nie są typowymi objawami przy zaparciach. (Chyba, że brak wypróżnienia
trwa na tyle długo, że dochodzi do podtrucia organizmu). Wydaje mi się
jednak, że mogą to być dwie odrębne, niezależne od siebie sprawy,
dlatego też uważam, że powinieneś udać się do lekarza. Z zaparciami do
gastrologa, a z zawrotami i omdleniami raczej najpierw do internisty
(chociaż może gastrolog też coś potwierdzi lub wykluczy).
Tak czy siak, picie sporej ilości płynów (min.2l dziennie) jest
konieczne (kawa i herbata się nie liczy, wręcz przeciwnie - odwadnia).

Pozdrawiam,
Maja

20. Data: 2007-02-27 11:57:57

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Uważam, że powinieneś udać się do lekarza. Zawroty głowy i omdlenia
>nie są typowymi objawami przy zaparciach

Rzeczywiście dziwne te zawroty głowy i omdlenia....

A co do zaparć, najlepszym i najskuteczniejszym, a przy tym naturalnym
sposobem na zaparcia jest
hydrokolonoterapia, zawana potocznie lewatywą.

Zabieg naturalny,bezbolesny, cholernie skuteczny, i niemalże darmowy ....
https://ssl.allegro.pl/item169856292_lewatywa_zestaw
_do_lewatywy_enema.html

tylko uwaga na wodę, bo powinna miec 40 stopni .........
Do jelit dorosłego człowieka mieści się 2-2,5 litra wody. Jak wlejesz w
siebie na poczatek przy twoich dolegliwościach 1 litr litr wody na początek
to będzie sukcces...

I nie słuchaj ludzi którzy mówią że jakieś naturalne bakterie sie z jelit
wypłukują, bo to jest najzwyklejszy bzdet, bo na miejsce wypłukanej
najzwyczajniej w świecie pojawia się nowa......

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

zapalenie układu moczowego (?)
kamienie w woreczku zolciowym
Nudności, zawroty głowy po urazie ponad 2 m-ce temu
Wymaz z gardła- prosba o przetłumaczenie z łac.
dziwna przypadłość zmęczeniowa