zapalenie układu moczowego (?)

1. Data: 2007-02-25 14:41:57

Temat: zapalenie układu moczowego (?)
Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Po raz pierwszy w życiu mam tę przypadłość, tzn. chyba zapalenie układu
moczowego; czyli częste oddawanie moczu z pieczeniem, skurczem i bólem
w końcowym etapie, a nawet na początku pojawiła się krew. (Nie zmarzłam,
nie przewiało mnie, nie przechodziłam ostatnio żadnej infekcji).
Trwa to już 5 dni, biorę 3 x dziennie po dwie tabletki lek ziołowy o nazwie
"Urosept" i staram się pić więcej płynów. Poprawa jest niewielka. Jak długo
trwa taka choroba i czy to jest wystarczające leczenie? Jakie mogą być
ewentualne przyczyny? Co można jeszcze zrobić we własnym zakresie?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.

--
M.

2. Data: 2007-02-25 15:28:23

Temat: Re: zapalenie układu moczowego (?)
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za długo, idź do doktora (lub lekarki- byle nie lekaża :)), i to raczej prędko.

(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
ktury ludzie ociężali umysłowo

3. Data: 2007-02-25 17:05:13

Od: "LL" <l...@g...wytnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:ers76n$bip$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> trwa taka choroba i czy to jest wystarczające leczenie? Jakie mogą być
> ewentualne przyczyny? Co można jeszcze zrobić we własnym zakresie?

Dziwie sie ze czekałas i wytrzymałas tak długo-na twoim miejscu - jutro do
lekarza antybiotyk i furagin duzo płynów i witamin.Pozdrawiam i zyczye
zdrowia

4. Data: 2007-02-26 10:17:54

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Me(L)Isa" <a...@w...pl> wrote in message
> Po raz pierwszy w życiu mam tę przypadłość, tzn. chyba zapalenie układu
> moczowego; czyli częste oddawanie moczu z pieczeniem

Do lekarza po furagin, badanie moczu na posiew i ew. antybiotyk. Doraznie do
tego czasu kup sobie zurawiny, albo sok zurawinowy plus ten urosept.
Ale do lekarza pójdz, bo dolegliwosci wrócą, niestety.

pozdr

cherokee

5. Data: 2007-02-27 16:24:18

Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cherokee" <:
> [...]
> tego czasu kup sobie zurawiny, albo sok zurawinowy plus ten urosept.
> Ale do lekarza pójdz, bo dolegliwosci wrócą, niestety.

Właśnie odebrałam wyniki badania moczu (podstawowe - pani doktor
powiedziała,
że posiew zbędny), może przytoczę:
- barwa ----------------------zielona, mętny
- odczyn---------------------ph 5,0
- ciężar wł.------------------1030
- białko----------------------(+) 0,22%
- cukier----------------------(-)
- urobilinogen--------------w normie
- nabłonki-------------------poj. w p w
- krwinki białe--------------do 40 w p w
- krwinki czerwone--------1-2 w p w
- składniki mineralne------ bardzo liczne bakterie

Wczoraj przepisała mi leki: Ramoclav (3x500+125 mg), Flumycon (2x50mg)
i wit. C. - nie mając jeszcze badań.
Czy te wyniki potwierdzają zapalenie pęcherza, czy również wskazują na
jakieś inne schorzenie? No i czy te przepisane leki (bądź co bądź "na
wyczucie"(?) są trafione?
Póki co użyłam jedną tabletkę Ramoclav i właśnie pora na kolejną?
B. proszę o fachowe wypowiedzi.

Pozdrawiam,

Mel

6. Data: 2007-02-27 20:44:23

Od: s...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyczucie"(?) są trafione?
> Póki co użyłam jedną tabletkę Ramoclav i właśnie pora na kolejną?

Na pęcherz cierpię już kilka ładnych lat.Jeżeli chodzi o badanie to ciężar moczu
jest wysoki - więcej pij,masz za dużo krwinek białych - powinno ich byc do 10
wpw, no i bakterie. Przykro mi ale złapałaś gdzieś bakterie i masz zapalenie.
Powiem Ci jedno jeśli lekarka stwierdziła że nie ma sensu robić posiewu to jest
głupia. Zrób go na własny rachunek ( koszt od 20 do 40zł)-przynajmniej będzie
wiadomo, czy dany lek zwalcza tą bakterię.Bądź mądrzejsza od wielu dziewczyn,
które właśnie przez "zbędne posiewy" walczą z tym pieruństwem wiele lat.
Zresztą sama sobie poczytaj :
http://www.kafeteria.pl/ziu/obiekt.php?id_t=106
POzdrawiam i życze powrotu do zdrowia.

7. Data: 2007-02-27 22:12:06

Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<s...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
będzie
> wiadomo, czy dany lek zwalcza tą bakterię.

Skoro już jednak zaczęłam brać antybiotyk (o szerokim działaniu, więc może
poskutkuje), to na posiew za późno? wyjdzie nieprawidłowy?

Dziękuję za stronkę:-) http://www.kafeteria.pl/ziu/obiekt.php?id_t=106
i cenne rady.
Pozdrawiam
M.

8. Data: 2007-02-28 09:49:01

Od: s...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Skoro już jednak zaczęłam brać antybiotyk (o szerokim działaniu, więc może
> poskutkuje), to na posiew za późno? wyjdzie nieprawidłowy?

Możesz zanieść mocz na posiew ale wtedy musisz powiedzieć jakie antybiotyki
przyjmujesz, lub po zakończeniu kuracji antybiotykiem czekasz 2-3 tygodnie i
idziesz na posiew. A to że dany antybiotyk ma szerokie spektrum działania to nic
nie znaczy. Wystarczy ,że bakteria będzie odporna na tą grupę antybiotyków.
Naprawdę radzę ci zrób ten posiew. Na stronkę chyba już zajrzałaś więc wiesz jak
to się kończy- nawroty choroby.Pozdrawiam.

kamienie w woreczku zolciowym
Nudności, zawroty głowy po urazie ponad 2 m-ce temu
Wymaz z gardła- prosba o przetłumaczenie z łac.
dziwna przypadłość zmęczeniowa
Problem